FcBfreak hat geschrieben:Ich ha eigentlich am Stu wölle ä gfalle mache und mi vor, kurz nachem FCZ-FCB spiel nid do inne lo blicke....
aber ich mues zu dene Diskussione doch no öpis los werde....
Es isch würklich immer genau dasselbe... ich ha au scho etlichi Diskussione do inne gführt wer die bessere Fans het usw.
Aber das bringts nid, wül ihr währdet sowieso immer euches Züg besser finde, und mir unseres!!!
und sowieso a was söll me bewerte öb d Fans guet sind??
an dr Azahl?(goht nid, wül me nid weis wieviel modefans drbi sind, wieviel hools, etc.)
an de gsäng?(goht au nid, wül die meiste gsäng kopiert sind)
an de pyros?( got au nid, wül den müesste me zerst abmache was guet isch...rauch, fackle, fackle in dr hand, fackle am bode....)
an de choreo?(was isch jetzt besser? ä blätter choreo oder ä blockfahne oder, wc rollene,etc.)
was schliess ich do drus? mir werde für uns immer zu de beste ghöre, und ihr werdet für euch immer zu de beste ghöre.. und all die Diskussione sind ÜBERFLÜSSIG!!!!!!
Dein Posting ist eine richtige Wohltat gegenüber Eddie und der Asselratte. Danke.
Ich fand beide Choreos genial. Auch bei den Pyros wars wohl 1 : 1 (leider nicht auf dem Feld).
Zum Thema Modefans: Es ist doch egal, ob einer nun seit einem oder 20 Jahren Fan des Clubs ist. Hauptsache er steht hinter dem Club und macht bei den Sprechkören in der Kurve mit.
PS: Wenn ihr Basler "z Basel a mim Ryy" anstimmt, läuft es mir immer Kalt den Rücken runter. Kompliment