FCZ-Basel

Diskussionen zum FCZ
elho

Beitragvon elho » 15.09.03 @ 21:40

FcBfreak hat geschrieben:Ich ha eigentlich am Stu wölle ä gfalle mache und mi vor, kurz nachem FCZ-FCB spiel nid do inne lo blicke....

aber ich mues zu dene Diskussione doch no öpis los werde....

Es isch würklich immer genau dasselbe... ich ha au scho etlichi Diskussione do inne gführt wer die bessere Fans het usw.

Aber das bringts nid, wül ihr währdet sowieso immer euches Züg besser finde, und mir unseres!!!

und sowieso a was söll me bewerte öb d Fans guet sind??
an dr Azahl?(goht nid, wül me nid weis wieviel modefans drbi sind, wieviel hools, etc.)

an de gsäng?(goht au nid, wül die meiste gsäng kopiert sind)

an de pyros?( got au nid, wül den müesste me zerst abmache was guet isch...rauch, fackle, fackle in dr hand, fackle am bode....)

an de choreo?(was isch jetzt besser? ä blätter choreo oder ä blockfahne oder, wc rollene,etc.)

was schliess ich do drus? mir werde für uns immer zu de beste ghöre, und ihr werdet für euch immer zu de beste ghöre.. und all die Diskussione sind ÜBERFLÜSSIG!!!!!!

Dein Posting ist eine richtige Wohltat gegenüber Eddie und der Asselratte. Danke.
Ich fand beide Choreos genial. Auch bei den Pyros wars wohl 1 : 1 (leider nicht auf dem Feld).

Zum Thema Modefans: Es ist doch egal, ob einer nun seit einem oder 20 Jahren Fan des Clubs ist. Hauptsache er steht hinter dem Club und macht bei den Sprechkören in der Kurve mit.

PS: Wenn ihr Basler "z Basel a mim Ryy" anstimmt, läuft es mir immer Kalt den Rücken runter. Kompliment

zoff

Beitragvon zoff » 16.09.03 @ 12:12

SigSagSug hat geschrieben:heyyy Zoff

ich weiss ich weiss!! mich schiissts doch ah soooo lang go astah und denn no dur di ganz mass zquätsche mit em bier!! ich zall dir und es paar jungs vo euem blaue block gärn mal es bierli wenns weniger lüt het i de SK!!! versproche!!

übrigens dini jungs sind echt geili siäche!! muss säge! bin also grad en grosse Blaue Block sympatisant worde geschter.

ich glaub ich mi chömed vo jez ah gärn i eui nöchi!! hihihi

peace und en gruäss a all Blaublöckler!! :-)

hehe moooann da laufts! bis spätestens zum nächsten heimspiel - grüsse zurück - blaue block olé hicks :)))

Mr. Blue

Beitragvon Mr. Blue » 16.09.03 @ 12:18

@ zoff

oder in Wiesendangen. bin au dete!
oder suscht sicher zgenf! det bin i 100 pro
zale suscht dete mal eis zwei

peace!!
clickclack BOOM

TAFKAE

Beitragvon TAFKAE » 16.09.03 @ 12:59

eigentlich wollte ich euch zur guten leistung des teams und zur tollen choreo gratulieren....aber nachdem ich die letzten seiten gelesen habe, ist mir die lust dazu irgendwie vergangen. dieser dämliche kleinkrieg und kindergarten (beidseits) geht mir sowas von auf den sack...

chill

Beitragvon chill » 16.09.03 @ 14:40

TAFKAE hat geschrieben:eigentlich wollte ich euch zur guten leistung des teams und zur tollen choreo gratulieren....

trotzdem, danke ;-)

Zurück zu „Fussball Club Zürich“