Beitragvon Georgy 93 » 22.10.09 @ 13:51
Ich weiss, Hochdeutsch und so.
Aber ein Freund von mir sagte mir gut ausdrücken kannst du dich nur so lange du schreibst wie dir der Schnabel gewachsen ist!
Falls es euch effektiv stört: ich bin bereit das auch auf Hochdeutsch umzutexte, wobei wohl die Emotionen untergehen würden.
Hoffe ist ok so für euch.
Jetzt also noch mein Senf zu gestern:
immer de scheiss, und weisch was nervt mich, das sie kommentär uf so zitigs homepages zuelöhnd, vorallem vo so super zitige wie de blick (achtung: ironie) jaja, sötsch verbüüte! ufeinisch dörfet glangwilti, frustrieti, null iq mensche, hinterwäldler und suschtigi clowns ihre senf dezue geh, das regt mich so uf... sniveau bi so blätter isch nah am gefrierpunkt! schwach, sehr schwach!!
vo wege hett kampf gfählt, das isch so n etwa seinzige wos richtig gmacht hend: KÄMPFT! suscht zwenig de abschluss gsuecht, zviel ballverlüst und dflanggene immer uf de 5er!!! suscht stolz fczler si! wie immer! mir hend eis null gege marseille verlore, wo ischs problem? wahrnehmigsverschiebig? die sind en traditionsklub, spielet inere einige klasse bessere liga als mir, sind wieder im cho, hend cl scho gunne, und und und...
logo weri meh dinne glege!!! aber was lauft, mir hend eus nöt blamiert, hend chönne mithebe und es wer was dinneglege!!!
hebet also alli dfressi! ihr hobby analytiker und fuessballprofessore!!!!
de fcz hett scho meh pünkt als de super fcb i dere super hammer gruppe letzt saison!!!...
blick und alli andere hobbys IN MUUL - QUEREWEG!!!
Danke fürs Versändniss und lesen!!!
Und jetzt alle nach Marseille!
Zuletzt geändert von
Georgy 93 am 22.10.09 @ 14:10, insgesamt 1-mal geändert.
93 Spielminute. Noch einmal ein Einwurf für Zürich. Stahel, Keita, der Ball kommt zur Mitte... Tor, Tor, Tor, der FC Zürich schiesst den Treffer, den Meistertreffer in der 93. Minute. Iulian Filipescu. Ist das möglich?