Eine Schande für den Schweizer Fussball

Diskussionen zum FCZ
ComeOnZüri16

Beitragvon ComeOnZüri16 » 21.05.06 @ 15:21

5:0 hat geschrieben:+ AntiAlkohool Gsetz

Denkst du wirklich, dass diese Leute solche Scheisse bauen weil sie besoffen sind??!!
1896 bis id Ewigkeit.

ComeOnZüri16

Beitragvon ComeOnZüri16 » 21.05.06 @ 15:25

Das ist auch eine kleine Schande...! ;-);-)

Bild
1896 bis id Ewigkeit.

advocatus diaboli

Beitragvon advocatus diaboli » 21.05.06 @ 17:02

In diesem Bild zeigt sich die ganze Fairness im Sport.
Sieger und Besiegte geben sich die Hände.
Müsste auch unter Fans Realität werden....ansonsten das Antihool-Gesetz droht.
Ich sage : Hooligans raus aus den Stadien und weg von den Stadien und in den Knast.
Ich sage auch : die zusätzlich freiwerdenden Plätze durch richtige Fans besetzen.

demi

Beitragvon demi » 21.05.06 @ 18:00

Halt endlich deine verdammte Fresse. Du gehst mir mit deinen ewigen "Hooligans raus" parolen dermassen gegen den Strich. Ich glaube ich spreche für alle wenn ich sage : XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.

[Edit: Bitte keine persönlichen Angriffe, Admin.]
*Walks in thread*
*Asseses Fappability Level*
Fappability = 0%
*Walks out angry unsatisfied and faples*

Maniac

Beitragvon Maniac » 22.05.06 @ 16:18

langsam aber sicher wirds immer klarer: do gits lüt unter euch zürcher wo me vo mir uss gseh alli nit brucht uff dere wältè!
Noch em Schlusspfiff d'siebte uff ene einzelne Basler usem C Sektor los goh um sis müetli z'bewiese oder was??!! (Bilder im FCB Forum)

Muess scho sage ihr sind denn super..................

aber jo das kennt mer jo vo euch arrogante type wo meine ihne ghört d'schwiiz!!!

@elsener: du tönsch mit dem was so vo dir gesch au genau eso wie eso feigi sau wo muess uff fridlichi fans und fraue mit chinder ihprügle! so lüüt wie du sind eifach zum chotze!!!

wunderer euch noch dene vorkommnis lieber nit wenner s'neggscht mol vom basel-mob uff d'schnuure bechömed...

devante
ADMIN

Beitragvon devante » 22.05.06 @ 16:20

Maniac hat geschrieben:langsam aber sicher wirds immer klarer: do gits lüt unter euch zürcher wo me vo mir uss gseh alli nit brucht uff dere wältè!
Noch em Schlusspfiff d'siebte uff ene einzelne Basler usem C Sektor los goh um sis müetli z'bewiese oder was??!! (Bilder im FCB Forum)

Muess scho sage ihr sind denn super..................

aber jo das kennt mer jo vo euch arrogante type wo meine ihne ghört d'schwiiz!!!

@elsener: du tönsch mit dem was so vo dir gesch au genau eso wie eso feigi sau wo muess uff fridlichi fans und fraue mit chinder ihprügle! so lüüt wie du sind eifach zum chotze!!!

wunderer euch noch dene vorkommnis lieber nit wenner s'neggscht mol vom basel-mob uff d'schnuure bechömed...

wer im glashaus sitzt.......

ComeOnZüri16

Beitragvon ComeOnZüri16 » 22.05.06 @ 16:21

advocatus diaboli hat geschrieben:In diesem Bild zeigt sich die ganze Fairness im Sport.
Sieger und Besiegte geben sich die Hände.
Müsste auch unter Fans Realität werden....ansonsten das Antihool-Gesetz droht.
Ich sage : Hooligans raus aus den Stadien und weg von den Stadien und in den Knast.
Ich sage auch : die zusätzlich freiwerdenden Plätze durch richtige Fans besetzen.

Das war vor dem Spiel...
1896 bis id Ewigkeit.

Zurück zu „Fussball Club Zürich“