5:0 hat geschrieben:+ AntiAlkohool Gsetz
Denkst du wirklich, dass diese Leute solche Scheisse bauen weil sie besoffen sind??!!
Maniac hat geschrieben:langsam aber sicher wirds immer klarer: do gits lüt unter euch zürcher wo me vo mir uss gseh alli nit brucht uff dere wältè!
Noch em Schlusspfiff d'siebte uff ene einzelne Basler usem C Sektor los goh um sis müetli z'bewiese oder was??!! (Bilder im FCB Forum)
Muess scho sage ihr sind denn super..................
aber jo das kennt mer jo vo euch arrogante type wo meine ihne ghört d'schwiiz!!!
@elsener: du tönsch mit dem was so vo dir gesch au genau eso wie eso feigi sau wo muess uff fridlichi fans und fraue mit chinder ihprügle! so lüüt wie du sind eifach zum chotze!!!
wunderer euch noch dene vorkommnis lieber nit wenner s'neggscht mol vom basel-mob uff d'schnuure bechömed...
advocatus diaboli hat geschrieben:In diesem Bild zeigt sich die ganze Fairness im Sport.
Sieger und Besiegte geben sich die Hände.
Müsste auch unter Fans Realität werden....ansonsten das Antihool-Gesetz droht.
Ich sage : Hooligans raus aus den Stadien und weg von den Stadien und in den Knast.
Ich sage auch : die zusätzlich freiwerdenden Plätze durch richtige Fans besetzen.
Zurück zu „Fussball Club Zürich“
Mitglieder in diesem Forum: Dusan14, dynamo, FCZ_x3, I896FCZ, Kollegah, spitzkicker, vergani, withe lion, zhkind, Zigaman, zuerchergoalie und 170 Gäste