Eine Schande für den Schweizer Fussball

Diskussionen zum FCZ
Nomah

Beitragvon Nomah » 22.05.06 @ 16:28

Maniac hat geschrieben:langsam aber sicher wirds immer klarer: do gits lüt unter euch zürcher wo me vo mir uss gseh alli nit brucht uff dere wältè!
Noch em Schlusspfiff d'siebte uff ene einzelne Basler usem C Sektor los goh um sis müetli z'bewiese oder was??!! (Bilder im FCB Forum)

Muess scho sage ihr sind denn super..................

aber jo das kennt mer jo vo euch arrogante type wo meine ihne ghört d'schwiiz!!!

@elsener: du tönsch mit dem was so vo dir gesch au genau eso wie eso feigi sau wo muess uff fridlichi fans und fraue mit chinder ihprügle! so lüüt wie du sind eifach zum chotze!!!

wunderer euch noch dene vorkommnis lieber nit wenner s'neggscht mol vom basel-mob uff d'schnuure bechömed...

Ich finds wie ihr euch immer benachteiligt fühlt, die ganze Welt gegen euch seht und den anderen den schwarzen Peter zu zuschieben versucht.

Fakt ist:

1. Es waren Basler die vor laufenden TV Kameras aufs Feld gestürmt sind und Spieler attakiert und mit Fackeln beworfen haben.

2. Es waren auch Basler die rund ums Stadion alles auseinandergenommen haben das nicht Niet und Nagelfest war

3. Es sind auch Basler die Flaschen und Facklen auf den gesamten Zürcher Anhang werfen sei es wie schon vorgekommen beim Eingang 3 in die anstehenden Leute oder in die Leute die vom oder zum Extrazug gehen. Und da sind notabene auch Frauen und leider wohl keine Kinder mehr dabei, weil es niemand mehr verantworten kann.

Es sind auf unsere Seite nicht alles Lämmer das weiss jeder, aber wischt mal zuerst den riesigen Haufen vor eurer Türe weg
Zwei Dinge sind unendlich: das Universum und die menschliche Dummheit; aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.

Albert Einstein (1879-1955),

Kamel

Beitragvon Kamel » 22.05.06 @ 16:35

Maniac hat geschrieben:aber jo das kennt mer jo vo euch arrogante type wo meine ihne ghört d'schwiiz!!!

eus ghört d schwiiz nöd - mir sind d schwiiz. die ganze dörfer um eus sind nur fürs budget, jetzt alles klar?

Maniac

Beitragvon Maniac » 22.05.06 @ 16:37

@noah: weisch was, de einzig unterschied liegt do drinn das euchi bruet nit vo de medie verrisse wird und das d'basler bulle unbegriflicher wiis s'nit für nötig befunde hend das verdammte saupack in d'schranke z'wiise...

und überleg doch emol wies du würdsch finde wenn du mit dinere fründin/frau/dim chind friedlich e match wotsch go luege und denn vo so bireweiche ahgriffe wirdsch...

vo mir us chönd sich d'hools gägesiitig d'grinder ihschloh, sölle sie doch, hemmer es paar idiote weniger uff dere wält! aber das wo ide sektore b und c abgange isch goht eifach z'wiit...

und no öppis wägem riise huffe vor dr türe: wemmer ehrlich sind wär in züri genau s'gliche passiert wenn de fcb im letzi maischter worde wär...

Maniac

Beitragvon Maniac » 22.05.06 @ 16:40

@kamel: alte, du bisch sone hirnverbrannte idiot!!!
reg doch im züri ah ihr sellet euche eigene staat gründe, denn isch d'schiiz das gschür ändli los!!!

aber jo was sellmer anders erwarte als vomene arbetslose ex-sonderschüeler wie dir...?

demi

Beitragvon demi » 22.05.06 @ 16:40

Maniac, ich werde es auch dir gerne noch mal sagen :

Der Typ welcher von unseren Jungs bedient wurde ist mit seinem Kumpel auf einen Zürcher losgegangen der sich ob des sieges freute. Dumm für ihn das die falschen Leute in sichtweite standen und die liessen sich natürlich nicht zweimal bitten.
*Walks in thread*
*Asseses Fappability Level*
Fappability = 0%
*Walks out angry unsatisfied and faples*

Nomah

Beitragvon Nomah » 22.05.06 @ 16:43

Maniac hat geschrieben:@noah: weisch was, de einzig unterschied liegt do drinn das euchi bruet nit vo de medie verrisse wird und das d'basler bulle unbegriflicher wiis s'nit für nötig befunde hend das verdammte saupack in d'schranke z'wiise...

und überleg doch emol wies du würdsch finde wenn du mit dinere fründin/frau/dim chind friedlich e match wotsch go luege und denn vo so bireweiche ahgriffe wirdsch...

vo mir us chönd sich d'hools gägesiitig d'grinder ihschloh, sölle sie doch, hemmer es paar idiote weniger uff dere wält! aber das wo ide sektore b und c abgange isch goht eifach z'wiit...

und no öppis wägem riise huffe vor dr türe: wemmer ehrlich sind wär in züri genau s'gliche passiert wenn de fcb im letzi maischter worde wär...

1. Wurden auch wir oft genug in den Medien auseinander genommen

2. Gehen viele Eltern gegen Basel gar nicht mehr an die Spiele bzw lassen die Kinder zu Hause. Das sogar an Heimspielen. Jetzt hast du mal was ähnliches erlebt,aber vorher hats dich nie gekümmert.

3. Wir haben einen Zaun vor der Kurve, ich denke wenn dann hätte es viel länger gedauert bis jemand auf dem Plätz gewesen wäre (spekulation)
Zuletzt geändert von Nomah am 22.05.06 @ 17:17, insgesamt 2-mal geändert.
Zwei Dinge sind unendlich: das Universum und die menschliche Dummheit; aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.

Albert Einstein (1879-1955),

?

Beitragvon ? » 22.05.06 @ 17:11

Maniac hat geschrieben:langsam aber sicher wirds immer klarer: do gits lüt unter euch zürcher wo me vo mir uss gseh alli nit brucht uff dere wältè!
Noch em Schlusspfiff d'siebte uff ene einzelne Basler usem C Sektor los goh um sis müetli z'bewiese oder was??!! (Bilder im FCB Forum)

Muess scho sage ihr sind denn super..................

aber jo das kennt mer jo vo euch arrogante type wo meine ihne ghört d'schwiiz!!!

@elsener: du tönsch mit dem was so vo dir gesch au genau eso wie eso feigi sau wo muess uff fridlichi fans und fraue mit chinder ihprügle! so lüüt wie du sind eifach zum chotze!!!

wunderer euch noch dene vorkommnis lieber nit wenner s'neggscht mol vom basel-mob uff d'schnuure bechömed...

weisst du was, die haben es verdient, denn diese kamen von der MK-seite her rüber, beobachtete sie genau, sorry und auch vor dem stadion, provozierten die [wie meisstens] basler, vater am wie wild den max am machen, dazu mit 2 kleinen kinder an der hand;) bravo basel.

Zurück zu „Fussball Club Zürich“