FCZ - Basel

Diskussionen zum FCZ
gulp

Beitragvon gulp » 30.09.04 @ 21:09

oh, wiä tuet mir das guet, dass d'sportbricht im sfdrs no andere uf dä sack gönd!!!
fussball oder hockey, beides glich scheisse.
han scho 2x am sfdrs äs mail gschriebä, nach ufforderig betr. details sogar was i welem match nöd zeiged worde isch, aber han d'hofnigufgäh, wiä gseit lieber 15 min. rhytmischs turmspringä vo dä herrenmannschafte.

darum bin ich sat1 nöd mal bös, die bringed wenigstens mal live-spiel.

benibunny
Beitragvon benibunny » 30.09.04 @ 23:09

gulp hat geschrieben:oh, wiä tuet mir das guet, dass d'sportbricht im sfdrs no andere uf dä sack gönd!!!
fussball oder hockey, beides glich scheisse.
han scho 2x am sfdrs äs mail gschriebä, nach ufforderig betr. details sogar was i welem match nöd zeiged worde isch, aber han d'hofnigufgäh, wiä gseit lieber 15 min. rhytmischs turmspringä vo dä herrenmannschafte.

darum bin ich sat1 nöd mal bös, die bringed wenigstens mal live-spiel.

UND WIE!!! mit em knup dem basler! das ARSCH!.
wenn basel zündet
"jooo d baaaasler fröie sech dooo ab dämm träffer..."
wenn züri e wuche spöter zündet
"völlig idiotisch un ööööberflüssig das ez die zöörcher fän miese füürwäärk abloooh"
GOTT regt mi de uf,,, gottlob verstohni französich und echli italienisch, die meischte mätsch chöme au no uf de sehr sympatische sender us andere landesteil... susch würdi glaub de ton abstelle oder [je nach kommentator] sportradio.ch lose

@evrukdüs: wirklich köstlich dieses interview,,, war glaub ich nach einer niederlage gegen wil.. ich habe meinen augen und ohren kaum getraut, so het sine z bode gfaahre...

ah ja, mein nachbar bewirbt sich bei sfdrs als sportredaktor [-praktikum]:
auf 4 stellen kommen 100 bewerber, die sich in mehreren aussscheidungen durchsetzen müssen,,, warscheinlich rollen sie schlussendlich die kabel oder tun den teletext updaten, anders ist diese qualität nicht zu erklären,,,
Der Besucherrekord liegt bei 3071 Besuchern, die am 26.05.16 @ 0:20 gleichzeitig online waren.
Und ich war nicht dabei!

SEKTION MODEFANS ZÜRICH

Henrik Larsson

Beitragvon Henrik Larsson » 30.09.04 @ 23:37

1. Pexito hat recht! Auch ich liebe dieses Forum.
2. King, bisch en geile Siech
3. Habe mich früher auch mal drüber augeregt wie scheisse SF DRS in der Sportberichterstattung ist und das jeder, aber auch wirklich jeder der dort arbeitet (nur Bereich Sport) zu 100 % inkompetent ist.
-> Ja, ihr habt recht, das Sportpanorama ist zum heulen, doch ich habe die Lösung! Wegschalten!
Wenn ihr bei den Welschen Fussball guckt, habt ihr eine super Reportage!
Und wenn ihr kein Franz kapiert, bitte den Ton ausschalten.
Denn: Lieber gar nix hören, als deutschschweizer Kacke ertragen.
...und dazu noch die entscheidenden Situationen sehen!!

... tja, und mittlerweile habe ich mich damit zurechtgefunden.
Und der angenehme Nebeneffekt: Mein Franz wird besser und besser... ...mais oui...

Bis bald, ihr Turteltäubchen...

benibunny
Beitragvon benibunny » 01.10.04 @ 0:30

@hispanos

kommt auf TVE international eine sport d.h fussball zusammenfassung? estudio estadio wie in La 2 ???
wann?
Der Besucherrekord liegt bei 3071 Besuchern, die am 26.05.16 @ 0:20 gleichzeitig online waren.
Und ich war nicht dabei!

SEKTION MODEFANS ZÜRICH

andy
Wohnort: springfield, in der seniorenresidenz- händ uä für VS04 und dä FCZ
Beitragvon andy » 01.10.04 @ 8:40

jetzt mached aber mal en punkt, ihr undankbare fcz'ler. s'sfdrs macht doch würklich geili sportsändige, oder wo suscht chönd ihr so geili ko-kommentatore gnüse, wie bi
cl-überträgigä zb dä gilbäääärt, wo immer ein spannende verglich zu vor hundert jahr hät (wissen sie, isch hatte da vor 33 jahre mal eine spieler bei strassbourg wo hat geschossen wunderbares tor mit linke arschbacke)
hockey-überträgige zb mit em fige hollescheiss, wo euis doch immer chan mit spannende geschichtli vo schlittähünd erfreue
schiränne mit em absolute dream-team russi-hüppi (ja bruno, ufezieh, guet, super.... ohhhhhhhhhhhhhhhhneiiiiiiiiiiii, sturz vom bruno)
aber nöd nur das
au die wunderschöne impressione vom spängler-cup, s'absolute gschpüri, bei cl-, em-, oder wm-gruppespiel immer dä hammer-match uszwähle und s'faible für überträgige vo so geile randsportarte wie hornusse (hej, isch öisi kultur), isstockschüsse (tradition!) , sportgymnastik (geili füdli)und anderi spannendi sache isch doch eifach mega.
also, bitte e chli meh respekt vor eusem geile staatsfernseh, sie gänd sich doch so viel mühe!

Moe

Beitragvon Moe » 01.10.04 @ 10:58

Mis grösste Problem sind nöd d reporter, die müend halt eifach öppis säge! versueched mal 90 min durezschnure und kein seich usezlah!!! (Also ich chönnt das nöd) Die chan mer ja au abstelle!

Mis Problem sind vor allem die schlächte Bilder! Da stimmts für mich eifach nöd! Basel wird immer zeigt, egal öbs scheisse spilled oder sogar no schlächter... und bi dä andere mannschafte muen mer immer hoffe, das si wenigstens eis vo dä goal zeiged, wos gmacht hend! Ich verstahn eifach nöd, werum en Hotdog frässende Balg interessanter isch als es Goal!

Nerv, nerv, nerv...

Und im Iishockey isch es genau de gliich shit!

franky

Beitragvon franky » 01.10.04 @ 12:18

Henrik Larsson hat geschrieben:1. Pexito hat recht! Auch ich liebe dieses Forum.
2. King, bisch en geile Siech
3. Habe mich früher auch mal drüber augeregt wie scheisse SF DRS in der Sportberichterstattung ist und das jeder, aber auch wirklich jeder der dort arbeitet (nur Bereich Sport) zu 100 % inkompetent ist.
-> Ja, ihr habt recht, das Sportpanorama ist zum heulen, doch ich habe die Lösung! Wegschalten!
Wenn ihr bei den Welschen Fussball guckt, habt ihr eine super Reportage!
Und wenn ihr kein Franz kapiert, bitte den Ton ausschalten.
Denn: Lieber gar nix hören, als deutschschweizer Kacke ertragen.
...und dazu noch die entscheidenden Situationen sehen!!

... tja, und mittlerweile habe ich mich damit zurechtgefunden.
Und der angenehme Nebeneffekt: Mein Franz wird besser und besser... ...mais oui...

Bis bald, ihr Turteltäubchen...

wänn lauft dänn d'sportsändig ufem TSR?
Ich bin auch ein Keitaner

Ihr könnt uns schlagen so oft, und so hoch ihr wollt es wird trotzdem nie passiern,
dass auch nur einer von uns mit euch tauschen will, denn IHR seid nicht wie WIR!!!

Zurück zu „Fussball Club Zürich“