gulp hat geschrieben:oh, wiä tuet mir das guet, dass d'sportbricht im sfdrs no andere uf dä sack gönd!!!
fussball oder hockey, beides glich scheisse.
han scho 2x am sfdrs äs mail gschriebä, nach ufforderig betr. details sogar was i welem match nöd zeiged worde isch, aber han d'hofnigufgäh, wiä gseit lieber 15 min. rhytmischs turmspringä vo dä herrenmannschafte.
darum bin ich sat1 nöd mal bös, die bringed wenigstens mal live-spiel.
UND WIE!!! mit em knup dem basler! das ARSCH!.
wenn basel zündet
"jooo d baaaasler fröie sech dooo ab dämm träffer..."
wenn züri e wuche spöter zündet
"völlig idiotisch un ööööberflüssig das ez die zöörcher fän miese füürwäärk abloooh"
GOTT regt mi de uf,,, gottlob verstohni französich und echli italienisch, die meischte mätsch chöme au no uf de sehr sympatische sender us andere landesteil... susch würdi glaub de ton abstelle oder [je nach kommentator] sportradio.ch lose
@evrukdüs: wirklich köstlich dieses interview,,, war glaub ich nach einer niederlage gegen wil.. ich habe meinen augen und ohren kaum getraut, so het sine z bode gfaahre...
ah ja, mein nachbar bewirbt sich bei sfdrs als sportredaktor [-praktikum]:
auf 4 stellen kommen 100 bewerber, die sich in mehreren aussscheidungen durchsetzen müssen,,, warscheinlich rollen sie schlussendlich die kabel oder tun den teletext updaten, anders ist diese qualität nicht zu erklären,,,
Der Besucherrekord liegt bei 3071 Besuchern, die am 26.05.16 @ 0:20 gleichzeitig online waren.
Und ich war nicht dabei!
SEKTION MODEFANS ZÜRICH