FCZ - Basel

Diskussionen zum FCZ
tschntschibt

Beitragvon tschntschibt » 30.09.04 @ 18:22

Han mi au scho hundertmal uufgregt wänn nach ärä halbe Minute und es paar Liideschaftslosä Allgemeinplätz dä Spillbricht scho wider verbii gsih isch. Kei Analyse, kei Kommentär usw.
Villicht müsst mär i regelmässigä Abständ Mails uf Örlikä usä schicke und immer widär druff pochä, dass da dra mal öppis gänderert wird bzw. däne Lüüt klar machä, dass ä Nachfrag für Schwiizer Fuässball bestaht.

hm³

Beitragvon hm³ » 30.09.04 @ 18:36

nachfrag für schwizer fuessball?luegsch mal ines herrkömmlichs schwizer fuessballstadion,denn wirsch gseh wievill zueschauer dä schwizer fuessball im verglich zum usland het!!!
so leids mir tuet und au wänn ich FCZ fan bin und das über alles,de schwizer fuessball isch en schissdreck im verglich zu andernä länder.
in dütschland hetts innere regional liga meh zueschauer im stadion,als da ide super ligue!!!!
das isch villicht au en punkt,warum mer kei so schöni fuessball sendige überchömmed,wie das in andernä länder dä fall isch!

tschntschibt

Beitragvon tschntschibt » 30.09.04 @ 19:07

Das isch mär scho klar. S' Eini bedingt aber au s Anderi. Das heisst: Meh mediali Präsenz bedüütet doch au meh interesse i dä Bevölkerig. Meh interesse i dä Bevölkerig macht s ganzi für d Medie wider interessanter usw..
Schlussändli isch es jedoch vorallem s Gäld wo ä grossi Rollä spillt und das flüsst i dä Schwiiz halt nöd wiä i andere Länder.

Ich finds gliich nöd schlächt mal chli Mails z schriibä oder so.
Zuletzt geändert von tschntschibt am 30.09.04 @ 19:32, insgesamt 1-mal geändert.

marcoloco

Beitragvon marcoloco » 30.09.04 @ 19:30

Habe gerade im radio gehört, dass das spiel AM SONNTAG den 31. OKTOBER 16.15 stattfindet da SAT 1 das spiel überträgt... So ein mist, Samstagabend wäre VIEL passender !!

Stefan

Beitragvon Stefan » 30.09.04 @ 20:25

marcoloco hat geschrieben:Habe gerade im radio gehört, dass das spiel AM SONNTAG den 31. OKTOBER 16.15 stattfindet da SAT 1 das spiel überträgt... So ein mist, Samstagabend wäre VIEL passender !!

Zuerst mal HALLO zusammen

Immer dieser TV Sender Sat 1.

Scheiss Sonntag Spiele.
FCZÜRICH

komalino

Beitragvon komalino » 30.09.04 @ 20:47

Oh--bin ich froh,habe am Samstag einen unverschiebbaren Anlass zu dem ich mich verpflichtet habe, hat mich zünftig angegurkt dieses Spiel zu verpassen und so bin ich froh über diese Spielverschiebung. Sorry für meinen Egoismus, bin nähmlich ebenfalls pro Sa-Abendspiele.
Mal verliert man,mal gewinnen die Anderen.

evrukdüs

Beitragvon evrukdüs » 30.09.04 @ 21:06

Glarona hat geschrieben:oh nein,bitte nicht mit eishockey.
wie meinst du eine reine fussballshow?so eine stunde lang eine zusammenfassung aller matches und dann mit diskussionsrunde?wäre geil,bräuchte dann nicht mehr dass scheiss sportpanorama schauen,diese sendung ist wirklich tiefste schublade.

glarona

alle sfdrs sportsendungen sind absolut das letzte. das ganze team ist bestückt mit unbrauchbaren volltrotteln:
-billetler-> ein verblödetes riesenbaby
-salzstreuer-> ab dessen witze könnte ich kotzen
-thurnheer-> zu blöd um auch nur ein match zu kommentieren ohne mindestens einen spieler zu verwechseln oder keinen seiner oberbünzli-sprüche zu gebähren
die einzig brauchbare in dieser gruppe ist die blondine, welche den koller zermalmte nach seinem letzten spiel mit gc...

Zurück zu „Fussball Club Zürich“