Beitragvon franky » 23.06.04 @ 14:00
hey ulti, bliib mal lässig baby!! =))
isch doch nöd immer alles todernst gmeint. aber wänn du immer grad druf reagiersch, anstatt das ganze cool z'gseh, dänn isch das en reiz zum "stichlä".
lueg, ich schaff miteme italo zäme, er sitzt mir grad vis-à-vis (ich weiss ich bin en arme... *ggg*). vor däre em hani mir sooooooo oft müese ahlose, wie benachteiliget d'italiener doch adä wm in korea worde sind und dass ALLI zäme, sozäge die ganzi wält, gäge italie isch. es nützt au nüüt, wänn ich ihm rächt gib, will es isch scheisse gsi adä wm, dumm glaufe. und hüt?? schowieder sind d'italiener die arme, es chömed immer grad gägeagriff (det isch das gsi, dänn säb und überhaupt, 3mal wältmeister etc.). dänn isches doch irgendwo dure verständlich, dass eim das irgendwänn uf dä wecker gaht, oder nöd? schlussendlich händs d'italiener nämli sälber verspielt (s'schwedäspiel erinnerätmi würkli an em-final 2000...), kein "grosse" gägner idä gruppe gha. (vgl. holland, dütschland, tschechiä, oder au portugal und spanie, frankriich und england). es isch voll scheisse, dass italie mit 5 pünkt usscheidet und anderi teams mit 4 (evtl. sogar no weniger pünkt) in viertelfinal chömed. aber das isch jetzt halt so...
ich weiss dasses du "easy" gsehsch, han nur grad min frust wäg dä ewige disskussione mitem arbetskolleg müese deponierä... ;-)) also hüt diskutieri lieber nüm z'viel mit mim kolleg, viellicht morn wieder wänner mir seit, was alles idä italienischä präss gstande isch (schad chani nöd italienisch, das wär sicher no amüsant... *ggg*).
Ich bin auch ein Keitaner
Ihr könnt uns schlagen so oft, und so hoch ihr wollt es wird trotzdem nie passiern,
dass auch nur einer von uns mit euch tauschen will, denn IHR seid nicht wie WIR!!!