swe-dän/bul-ita

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
tish

Beitragvon tish » 23.06.04 @ 13:49

Ultimo hat geschrieben:da gsehn ich eifach wider, das vil lüt öpis gäg italiener hend..
und ddas isch nöd nur uf fuessball bezoge...

und das find ich denäbe...

sorry..

ja klar..die arme verschupfte Italiener!Ich känn da ganz anderi Nationalitäte wo meh drunder chömet..Italiener wüsset sich verteidige,und wenn du was anderes erläbsch,denn machsch du was falsch....
Zuletzt geändert von tish am 23.06.04 @ 13:51, insgesamt 2-mal geändert.

Habasch

Beitragvon Habasch » 23.06.04 @ 13:49

Ultimo hat geschrieben:take it easy..
moan..
wäg so e sach, mached ihr es büro uf?
das find ich eifach strub..

da gsehn ich eifach wider, das vil lüt öpis gäg italiener hend..

sorry..

Diesen Eindruck habe ich manchmal tatsächlich auch und nicht erst seit gestern...:-(((

Ultimo
MILANISTA

Beitragvon Ultimo » 23.06.04 @ 13:51

tish hat geschrieben:[quote="Ultimo/]da gsehn ich eifach wider, das vil lüt öpis gäg italiener hend..

sorry..

ja klar..die arme verschupfte Italiener!Ich känn da ganz anderi Nationalitäte wo meh drunder chömet..Italiener wüsset sich verteidige,und wenn du was anderes erläbsch,denn machsch du was falsch....[/quote]

wer chund den meh drunter..fräulein expertin!

Mido

Beitragvon Mido » 23.06.04 @ 13:51

"...Trotzdem haben sie es Schweden erlaubt, den Ausgleich zu erzielen. Sie sprechen immer schlecht über uns, aber sie sind schlimmer.»

mir kommen die tränen!

läck du mir!! hetti italie wellä wiitercho hetteds halt müessä vo afang ah bi allne spiel volle hahne uf sieg spiele. nur so häsch garantie, dass wiiterchunsch. jetzt müends gar nöd di beleidigt läberwurscht usehänke...

man isch das peinlich...

@ultimo: (bevor da wieder irgend es antwort-post à la "sind doch ruhig" chunnt) du und dä kampfsau sind im fall nöd gmeint...

edit: oh und noch was. ich han rein gar nüt gäg italiener (müssti mi ja sälber chli hasse)
Zuletzt geändert von Mido am 23.06.04 @ 13:53, insgesamt 1-mal geändert.

Kampfsau

Beitragvon Kampfsau » 23.06.04 @ 13:53

Ulti hat Recht... es muss immer nachgehakt werden, damit sich die "Tschingge ufreged"...
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".

tish

Beitragvon tish » 23.06.04 @ 13:53

Ultimo hat geschrieben:wer chund den meh drunter..fräulein expertin!

Wenn irgendwas isch,heissts immer,d´Jugos sinds gsi,oder Albaner oder weiss au nöd was...Und sorry,aber Italiener sind jezt eis vom unuffälligste Volk i de Schwiiz.wenn Schwiizer fragsch,zehlets Italiener und Spanier gar nüm als Usländer etc...Also bitte,denn säg nöd,Italiener chömed immer drunder....

Ultimo
MILANISTA

Beitragvon Ultimo » 23.06.04 @ 13:53

Mandingo hat geschrieben:
"...Trotzdem haben sie es Schweden erlaubt, den Ausgleich zu erzielen. Sie sprechen immer schlecht über uns, aber sie sind schlimmer.»

mir kommen die tränen!

läck du mir!! hetti italie wellä wiitercho hetteds halt müessä vo afang ah bi allne spiel volle hahne uf sieg spiele. nur so häsch garantie, dass wiiterchunsch. jetzt müends gar nöd di beleidigt läberwurscht usehänke...

man isch das peinlich...

@ultimo: (bevor da wieder irgend es antwort-post à la "sind doch ruhig" chunnt) du und dä kampfsau sind im fall nöd gmeint...

isch mer im klare..merci..

aber..was lästeret oder plaperet ihr di ganz zit, schlächt über euis?
han ich öpis gäg schwizer gseit, han ich öpis gäg spanier gseit? nei nei nei!
han nur gseit, GO ENGLAND..

de king het au gseti ka emal, go schwede..ich respektiers, aber er tuet nöd so wi anderi da ine..(du bisch au nöd gmeint mandigo)

ich habe nicht fertig

Zurück zu „Fussball allgemein“