swe-dän/bul-ita

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
Habasch

Beitragvon Habasch » 23.06.04 @ 14:06

Mandingo hat geschrieben:
Ultimo hat geschrieben:aber..was lästeret oder plaperet ihr di ganz zit, schlächt über euis?
han ich öpis gäg schwizer gseit, han ich öpis gäg spanier gseit? nei nei nei!
han nur gseit, GO ENGLAND..

de king het au gseti ka emal, go schwede..ich respektiers, aber er tuet nöd so wi anderi da ine..(du bisch au nöd gmeint mandigo)

es isch es forum. d'italos händs vergamed wiiter zcho. das dörf mer doch säge. es hät ja niemerd gseit "HAHA italie isch nöd wiiter!!" ich finds nur lächerlich wenn dä buffon (und die andere) so zügs uselöhnd vo wegä betrug und so.

falls, schwedä und dänemark das abgmacht händ isch das zwar nöd fair, aber sie wäred trotzdem nöd schuld am "versäge" vo dä italienische nati. mer muess immer luege, dass mer ohni fremdi hilf wiiterchunnt...

Sorry, aber mir Schwizer wäred doch än Dreck besser... Und dassmär im erstä Frust über Verschwörigstherorie etc. ret, findi verständlich... He, weischwie sitzt dä Frust tüüf, wett gar nid wüssä wiä gwüssi Schwizerspiller am raschtä wäräd...

King
Belieberbasher
Beitragvon King » 23.06.04 @ 14:06

guts statement vom mandi!

also ich han au nüt gege italos, ich glaub viele hend eher was gege de italienisch fussball. also so isch es bi mir, ich stah eifach nöd uf de fussball het jedoch nüt mit italie z'tue will mir händ ja alli gern mal es feins gelatti und a chli südlichi stimmig.
Viele sind besessen - doch glücklich ist, wer einen sitzen hat.

Mido

Beitragvon Mido » 23.06.04 @ 14:07

Habasch hat geschrieben:Sorry, aber mir Schwizer wäred doch än Dreck besser... Und dassmär im erstä Frust über Verschwörigstherorie etc. ret, findi verständlich...

isch möglich. weiss es nöd wie ich würd reagiere...

änderet aber nüt dra, dass ichs nöd guet find.

franky

Beitragvon franky » 23.06.04 @ 14:08

Sorry, aber mir Schwizer wäred doch än Dreck besser... Und dassmär im erstä Frust über Verschwörigstherorie etc. ret, findi verständlich... He, weischwie sitzt dä Frust tüüf, wett gar nid wüssä wiä gwüssi Schwizerspiller am raschtä wäräd...

logo, das isch absolut verständlich. usgrächnet es 2:2. aber dä buffon outed sich als schlechtä verlüürer mit sine ussage.

also ich han au nüt gege italos, ich glaub viele hend eher was gege de italienisch fussball. also so isch es bi mir, ich stah eifach nöd uf de fussball het jedoch nüt mit italie z'tue will mir händ ja alli gern mal es feins gelatti und a chli südlichi stimmig.

....und pasta alla nonna...... =))
Ich bin auch ein Keitaner

Ihr könnt uns schlagen so oft, und so hoch ihr wollt es wird trotzdem nie passiern,
dass auch nur einer von uns mit euch tauschen will, denn IHR seid nicht wie WIR!!!

Ultimo
MILANISTA

Beitragvon Ultimo » 23.06.04 @ 14:10

[quote="Mandingo
"HAHA italie isch nöd wiiter!!"

quote]
bisch sicher das es nöd vorcho isch

tish

Beitragvon tish » 23.06.04 @ 14:11

Ultimo hat geschrieben:[quote="Mandingo
"HAHA italie isch nöd wiiter!!"

quote]
bisch sicher das es nöd vorcho isch

wo??

franky

Beitragvon franky » 23.06.04 @ 14:12

ä gwüssi schadefreud isch viellicht z.t. scho vorhande. aber idäre beziehig sind die dütsche eifach die verarschte idä schwiiz. und sie tüendmer au fast chli leid. aber es isch halt dä grossi, überheblichi nachbar usem norde...
Ich bin auch ein Keitaner

Ihr könnt uns schlagen so oft, und so hoch ihr wollt es wird trotzdem nie passiern,

dass auch nur einer von uns mit euch tauschen will, denn IHR seid nicht wie WIR!!!

Zurück zu „Fussball allgemein“