swe-dän/bul-ita

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
tish

Beitragvon tish » 23.06.04 @ 13:54

Und P.s: Ultimo...säg mer nüm Fräulein...Bin glaubs riifer,als du i 5 Jahr sii wirsch....

Jea

Beitragvon Jea » 23.06.04 @ 13:54

tish hat geschrieben:Und P.s: Ultimo...säg mer nüm Fräulein...Bin glaubs riifer,als du i 5 Jahr sii wirsch....

fräulein isch öppe s gliche wie madame... gelle

tish

Beitragvon tish » 23.06.04 @ 13:55

Jea hat geschrieben:
tish hat geschrieben:Und P.s: Ultimo...säg mer nüm Fräulein...Bin glaubs riifer,als du i 5 Jahr sii wirsch....

fräulein isch öppe s gliche wie madame... gelle

genau....

Ultimo
MILANISTA

Beitragvon Ultimo » 23.06.04 @ 13:56

hä? sorry..das da ine isch über fuessball gschnurrt..
nöd über wies mer schribt nur so näbed bi.. ;-)

@tish: bishc luschtig...

tish

Beitragvon tish » 23.06.04 @ 13:58

Ultimo hat geschrieben:@tish: bishc luschtig...

Danke,ich weiss...sogar mit Migräne bini no besser als du...tztz....

franky

Beitragvon franky » 23.06.04 @ 14:00

hey ulti, bliib mal lässig baby!! =))

isch doch nöd immer alles todernst gmeint. aber wänn du immer grad druf reagiersch, anstatt das ganze cool z'gseh, dänn isch das en reiz zum "stichlä".

lueg, ich schaff miteme italo zäme, er sitzt mir grad vis-à-vis (ich weiss ich bin en arme... *ggg*). vor däre em hani mir sooooooo oft müese ahlose, wie benachteiliget d'italiener doch adä wm in korea worde sind und dass ALLI zäme, sozäge die ganzi wält, gäge italie isch. es nützt au nüüt, wänn ich ihm rächt gib, will es isch scheisse gsi adä wm, dumm glaufe. und hüt?? schowieder sind d'italiener die arme, es chömed immer grad gägeagriff (det isch das gsi, dänn säb und überhaupt, 3mal wältmeister etc.). dänn isches doch irgendwo dure verständlich, dass eim das irgendwänn uf dä wecker gaht, oder nöd? schlussendlich händs d'italiener nämli sälber verspielt (s'schwedäspiel erinnerätmi würkli an em-final 2000...), kein "grosse" gägner idä gruppe gha. (vgl. holland, dütschland, tschechiä, oder au portugal und spanie, frankriich und england). es isch voll scheisse, dass italie mit 5 pünkt usscheidet und anderi teams mit 4 (evtl. sogar no weniger pünkt) in viertelfinal chömed. aber das isch jetzt halt so...
ich weiss dasses du "easy" gsehsch, han nur grad min frust wäg dä ewige disskussione mitem arbetskolleg müese deponierä... ;-)) also hüt diskutieri lieber nüm z'viel mit mim kolleg, viellicht morn wieder wänner mir seit, was alles idä italienischä präss gstande isch (schad chani nöd italienisch, das wär sicher no amüsant... *ggg*).
Ich bin auch ein Keitaner

Ihr könnt uns schlagen so oft, und so hoch ihr wollt es wird trotzdem nie passiern,
dass auch nur einer von uns mit euch tauschen will, denn IHR seid nicht wie WIR!!!

Mido

Beitragvon Mido » 23.06.04 @ 14:03

Ultimo hat geschrieben:aber..was lästeret oder plaperet ihr di ganz zit, schlächt über euis?
han ich öpis gäg schwizer gseit, han ich öpis gäg spanier gseit? nei nei nei!
han nur gseit, GO ENGLAND..

de king het au gseti ka emal, go schwede..ich respektiers, aber er tuet nöd so wi anderi da ine..(du bisch au nöd gmeint mandigo)

es isch es forum. d'italos händs vergamed wiiter zcho. das dörf mer doch säge. es hät ja niemerd gseit "HAHA italie isch nöd wiiter!!" ich finds nur lächerlich wenn dä buffon (und die andere) so zügs uselöhnd vo wegä betrug und so.

falls, schwedä und dänemark das abgmacht händ isch das zwar nöd fair, aber sie wäred trotzdem nöd schuld am "versäge" vo dä italienische nati. mer muess immer luege, dass mer ohni fremdi hilf wiiterchunnt...

Zurück zu „Fussball allgemein“