Ich säg ja, i dä Schwiiz herrscht Meinigsfreiheit!
Und was isch a dem Iitrag so schlimm? Bin jetzt wahrschinli grad als Neonazi abgstemplet, scheisse nei!!
Dieter hat geschrieben:Liar hat geschrieben:Hallo Dieter, ich kenn Dich zwar nöd und i de Schwiiz chan mer sini Meinig ja au frei üssere, aber mer chönt meine du segsch de Mr. Chief Rocker vom FCZ! Blib Du bi dinere Meinig bezüglich Stadion, blib Mitglied bi dim gliebte VCS, aber bitte reg mi nöd jedes Mal mit Dine Anti-Stadion Statements und Kommentär uf. Miär wüssäds langsam dass Du geg s'Stadion bisch, dass Du bis a Dis Lebensend im altehrwürdigä Letzi wötsch blibe und mier wüssed au dass meischtens au es einigermasse intelligents bürschtli bisch.
Aber ich hoff trotzdem, Dich nie meh uf de Frontsiite vom Zürcher Tagblatt müsse z'gseh (vor äm Saisonstart 03/04), wo leider genau Du hesch müsse d'FCZ-Fans repräsentiere.
Suscht voll easy!
Solange ich ProStadion-Postings lese, werde ich wohl noch meine Anti-5eck-Meinung kundegeben dürfen.
Das Tagblatt war nur der Anfang... ich fühl mich zu höherem berufen!
Irgendwann werd ich Dich vom Titelblatt der WOZ anlächeln
ps: lieber 1000ProStadionThreads, also solche Einträge von Dir:Liar hat geschrieben:Bitte nöd immer so links bitte. S'Bankgeheimnis isch easy und Antisemitismus isch mängisch scho abracht!
Liar hat geschrieben:Jawohl Chef!!
Dieter (Du luschtigä Sprücheklopfer) Du bisch än wahre Held, obwohl Du Problem mit Dier selber häsch, aber easy!
Trotzdem Pro Stadion: Au ohni EM brüchtis frühner oder spöter es neus Stadion Ihr Fortschrittsverhinderer, begriffed das entli!
Zürich die reichste und schönste Stadt der Welt, das isch doch än Witz.
Zurück zu „Fussball Club Zürich“
Mitglieder in diesem Forum: antidote, dynamo, gelbeseite, K8, Maisbueb, Napule, oma, Ptikon, skenderbegi, SpeckieZH, spitzkicker, yellow, Zurigo, zweihunderttusig und 313 Gäste