Rekurs gegen Stadion wird weitergezogen

Diskussionen zum FCZ
Liar

Beitragvon Liar » 10.06.04 @ 21:06

Ich säg ja, i dä Schwiiz herrscht Meinigsfreiheit!
Und was isch a dem Iitrag so schlimm? Bin jetzt wahrschinli grad als Neonazi abgstemplet, scheisse nei!!
Alle die einer Fusion zustimmen, sind entweder GC Fans oder sehen nur den wirtschaftlichen Aspekt und sind somit auch der GC-Family zuzuschreiben!!!

EFZEZET=HERZBLUT

Habasch

Re: Mr. FCZ?

Beitragvon Habasch » 10.06.04 @ 21:23

Dieter hat geschrieben:
Liar hat geschrieben:Hallo Dieter, ich kenn Dich zwar nöd und i de Schwiiz chan mer sini Meinig ja au frei üssere, aber mer chönt meine du segsch de Mr. Chief Rocker vom FCZ! Blib Du bi dinere Meinig bezüglich Stadion, blib Mitglied bi dim gliebte VCS, aber bitte reg mi nöd jedes Mal mit Dine Anti-Stadion Statements und Kommentär uf. Miär wüssäds langsam dass Du geg s'Stadion bisch, dass Du bis a Dis Lebensend im altehrwürdigä Letzi wötsch blibe und mier wüssed au dass meischtens au es einigermasse intelligents bürschtli bisch.

Aber ich hoff trotzdem, Dich nie meh uf de Frontsiite vom Zürcher Tagblatt müsse z'gseh (vor äm Saisonstart 03/04), wo leider genau Du hesch müsse d'FCZ-Fans repräsentiere.

Suscht voll easy!

Solange ich ProStadion-Postings lese, werde ich wohl noch meine Anti-5eck-Meinung kundegeben dürfen.

Das Tagblatt war nur der Anfang... ich fühl mich zu höherem berufen!
Irgendwann werd ich Dich vom Titelblatt der WOZ anlächeln

Bild

ps: lieber 1000ProStadionThreads, also solche Einträge von Dir:

Liar hat geschrieben:Bitte nöd immer so links bitte. S'Bankgeheimnis isch easy und Antisemitismus isch mängisch scho abracht!

WOZ wäre wirklich der Hammer!! Haben übrigens geile und spannende Berichte zur Fussballem (leider gibts das nicht online...)

P.S: Liar: Schäm dich für dein Posting, bin froh dass du nicht derjenige bist, der den FCZ öffentlich representiert...

eizzenhauer

Beitragvon eizzenhauer » 10.06.04 @ 22:52

na ja, wän i so uf israel luege und gsehn, was d jude mit de palästinenser mached chönti zum teil au fascht chli antisemitisch werde. nur so by the way

ihr schimpfed gäge diä banke, das isch ja krass! ich finds au nöd geil wäns de betrieb de hane zuetreied, wils umsverrecke ihre kredit zrugg wänd, obwohls mit e chli warte oder enere chline investition, ihres gäld wieder würded gseh.
und das mer früehner anderscht dänkt hät, oder nonig soviel wietsicht gha hätt und jede für sich gluegt hät, chönds nöd sooo viel defür. si sind halt sehr früeh internationl tätig gsi. wämmer zrug luegt händ di meischte wo frühe international tätig gsi sind leider teils schlimmi fehler gmacht. vo de banke überd konzern zu de private bis zum bund.

aber wüssed ihr eigentlich werums eus so verdammt guet ghat? das isch im fall nöd wil d schwiiz so krass viel bodeschätz hät...

ich weiss miär chönd all nüt defür, dass mer i dem luxus uf dwält cho sind. trotzdem bini irgendwiä no froh, das i so chan läbä.

und wän jetzt de staat würdi zahle, de hät das gäld ja au vo dene, wo durd banke und em kapitalistische gedanke viel verdienet, nur chönt de staat wän er sies budget nöd fürs stadion und de underhalt ufbrucht, für anders wo viellicht sogar na wichtiger isch bruche/ usgeh. darum find ich guet wäns stadion fremdfinanziert wird. dass sich das für d gäldgeber muess lohne isch i de natur vo de sach. s hät sich uf jedefall no niemerd gmäldet wo s gratis macht, leider.

ihr schreied gäg de kommerz, findet aber guet wäns 'händ ue' dur e melodie erwietered worde isch wo di meischte dank de jenny 'ich bin immer no di glich vom block' känned. (oder sinds doch beatnuts gsi)

also komerztempel komm ruhig, ich hab keine angst, ICH bliebe so wiä ich bin. ich hoffe dass das jeder zu sich seit und auch dank de bessere sicht, de em, em drumherum, wiiterhin neui lüüt dezue chömmed, welchi au durd gruppendynamik das dänke übernähmed.
söll doch die cs fcz fähnchen und lieder bereithalten, dänked ihr d südkurve würd so öppis unterstütze? Ich nöd und es würd mich sehr überrasche wänn mini stehplatznachbare anderscht entscheide würded. sölled doch die sitzplätzer schwachsinnigs züg singe und so tummi fähnli schwinge (îsch ja nur es bischpiel), mir mached dänn die restliche 85min. stimmig, oder öppe nöd?
OOOOOOOOOOhhhhhhhh FC Züri

Liar

Beitragvon Liar » 11.06.04 @ 8:28

Schön gseit!!
Alle die einer Fusion zustimmen, sind entweder GC Fans oder sehen nur den wirtschaftlichen Aspekt und sind somit auch der GC-Family zuzuschreiben!!!

EFZEZET=HERZBLUT

chill

Beitragvon chill » 11.06.04 @ 10:25

@liar/eizzenhauer:
habt ihrs langsam?
erzählt euren verdammten dreck doch dem fährymaa.

Liar

Dieter euse wahri Held!!!!!!!!

Beitragvon Liar » 11.06.04 @ 11:24

Jawohl Chef!!

Dieter (Du luschtigä Sprücheklopfer) Du bisch än wahre Held, obwohl Du Problem mit Dier selber häsch, aber easy!

Trotzdem Pro Stadion: Au ohni EM brüchtis frühner oder spöter es neus Stadion Ihr Fortschrittsverhinderer, begriffed das entli!

Zürich die reichste und schönste Stadt der Welt, das isch doch än Witz.

EFZEZET=HERZBLUT

Habasch

Re: Dieter euse wahri Held!!!!!!!!

Beitragvon Habasch » 11.06.04 @ 11:27

Liar hat geschrieben:Jawohl Chef!!

Dieter (Du luschtigä Sprücheklopfer) Du bisch än wahre Held, obwohl Du Problem mit Dier selber häsch, aber easy!

Trotzdem Pro Stadion: Au ohni EM brüchtis frühner oder spöter es neus Stadion Ihr Fortschrittsverhinderer, begriffed das entli!

Zürich die reichste und schönste Stadt der Welt, das isch doch än Witz.

Das isch dini Meinig und isch ja voll ok... Ich glaub mä regt sich da über anderi Ussage uf (so vo wägä: "Antisemitismus isch volll geil"...:-()

Zurück zu „Fussball Club Zürich“