FCZ TRANSFER BOERSE

Diskussionen zum FCZ
Blerim_Dzemaili
Beitragvon Blerim_Dzemaili » 25.05.04 @ 22:26

Han ghört, Barcelona will dä Cocu, Overmars, Reiziger und Kluivert loswerdä....

Wieso ned Kluivert holä, isch än Goalgetter !!!

P.S. Weiss, ich nur än riesä Traum ;-)
GÖTTER:IKE,FISCHER,PESCU,TIHINEN,RiRo,GYGI,DZEMAILI,DJURIC,CESAR,NONDA,BARTLETT,CHASSOT,KEITA,PHÖNSI, RAFFA,MEHMEDI,CHERMITI,GAVRA,DRMIC,MS27,CEDI,NEF,BRECHER,MIRLIND,MARCHESANO

AN-D

Beitragvon AN-D » 25.05.04 @ 22:39

ich find das gar nöd so abwegig wenn mer versuecht bekannti spieler zholä denn ich denkä wenn mir ihnä es salär vo 1 mio. würd geh (fremdfinanzierig) würd sicher dä eint oder ander na cho lieber idä schwiiz spielä als in amerika oder dubai...

Blerim_Dzemaili
Beitragvon Blerim_Dzemaili » 25.05.04 @ 22:42

nemo hat geschrieben:ich find das gar nöd so abwegig wenn mer versuecht bekannti spieler zholä denn ich denkä wenn mir ihnä es salär vo 1 mio. würd geh (fremdfinanzierig) würd sicher dä eint oder ander na cho lieber idä schwiiz spielä als in amerika oder dubai...

Dänn schrib ich diä Info vom Kluivert gad mal am Bickel ;-)
GÖTTER:IKE,FISCHER,PESCU,TIHINEN,RiRo,GYGI,DZEMAILI,DJURIC,CESAR,NONDA,BARTLETT,CHASSOT,KEITA,PHÖNSI, RAFFA,MEHMEDI,CHERMITI,GAVRA,DRMIC,MS27,CEDI,NEF,BRECHER,MIRLIND,MARCHESANO

Morgi

Beitragvon Morgi » 25.05.04 @ 22:44

nemo hat geschrieben:ich find das gar nöd so abwegig wenn mer versuecht bekannti spieler zholä denn ich denkä wenn mir ihnä es salär vo 1 mio. würd geh (fremdfinanzierig) würd sicher dä eint oder ander na cho lieber idä schwiiz spielä als in amerika oder dubai...

Unterschätz mal die Löhne von Dubai nicht man weis ja nie welche Öl -Scheiche welchen Klub besitzen

AN-D

Beitragvon AN-D » 25.05.04 @ 22:46

seg ja nöd dass si ihn dubai weniger verdiened ganz im gegeteil aber en spieler chan sich i dä schwiiz glaub me presentierä als in dubai^...

Morgi

Beitragvon Morgi » 25.05.04 @ 22:48

Das scho ganz klar

Blerim_Dzemaili
Beitragvon Blerim_Dzemaili » 25.05.04 @ 23:28

So, han gad uf www.top11.ch gläsä, dass Servette d'Verträg mit äm Bratic und Obradovic ned wönd verlängerä und stattdessä dä Calla und dä Zaini vo Nantes wänd verpflichtä. Siehe Text unten....

Aleksandar Bratic et Goran Obradovic ne seront pas conservés dans le prochain effectif du Servette FC. Les contrats des deux joueurs serbes ne seront pas prolongés au-delà du 30 juin 2004. Au contraire, des discussions sont en cours avec Christophe Jaquet et Yao Aziawonou. Pour renforcer le groupe, Marc Roger espère finaliser l’arrivée de Davide Callà (Wil) dans les dix jours. Stéphane Ziani (Nantes) est également en contact avec le Servette FC.

Wär dä Obradovic ned au ä Lösung für dä FCZ, isch doch ned so än schlächtä Stürmer????

Zurück zu „Fussball Club Zürich“