sehe ich genau so, deepblue.
ausser das mit keller, da bin ich nicht einverstanden...
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".
Jerkovic hat geschrieben:Ich finds noch witzig, wie hier vor einem Jahr diskutiert wurde, wie Kellers ruhige und abgeklärte Art super sei, er sei durch nichts aus der Ruhe zu bringen, Turm in der Abwehr etc.
Heute wird das ganze als gstabig, fahrlässig, zuwenig engagiert usw. betitelt.
Spielt er wirklich sooo viel anders? Ich glaube nicht. Aber es wird durch einen anderen (schwachen) FCZ anders beurteilt von uns.
Jerk
Mich-l hat geschrieben:sehe ich genau so, deepblue.
ausser das mit keller, da bin ich nicht einverstanden...
Mich-l hat geschrieben:Jerkovic hat geschrieben:Ich finds noch witzig, wie hier vor einem Jahr diskutiert wurde, wie Kellers ruhige und abgeklärte Art super sei, er sei durch nichts aus der Ruhe zu bringen, Turm in der Abwehr etc.
Heute wird das ganze als gstabig, fahrlässig, zuwenig engagiert usw. betitelt.
Spielt er wirklich sooo viel anders? Ich glaube nicht. Aber es wird durch einen anderen (schwachen) FCZ anders beurteilt von uns.
Jerk
ich han dä keller no nie guet gfunde. er isch zwar scho chli besser gsi als jetzt, aber so richtig guet, han ich ihn nie gfunde. dä nef isch dä gueti verteidiger vo letscht saison gsi. jetzt hämmer mit em dal santo, em nef und em dzemaili 3 gueti verteidiger. dä matic isch au nöd schlecht und dä sahdo und dä buess wäred eifach uswächsel. keller --> verkaufe!!
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".
Zurück zu „Fussball Club Zürich“