Taini schlechtester Torhüter der Nati A

Diskussionen zum FCZ
Tschor
Beitragvon Tschor » 15.08.05 @ 9:20

Ich find's schad dass mär nöd de Ike gholt hät. Au wänn er scho ziemlich alt isch, besser als de Taini isch er uf jedefall. Und falls de Leoni besser wär, wär de Ike halt d'nummere zwei und de Taini s'drü.

Jetzt isch YF Juventus dank ihm so guet dra i de Meisterschaft. Bevor er aber bi YF unterschriebe hät, hät er bim FCZ agfrögt, öb sie ihn bruched.
De FCZ het aber gseit, dass sie ihn nöd bruched will sie ja en guete goalie ( Taini!!) händ!!!
Willst du den FCZ unten seh'n,
musst du die Tabelle dreh'n.

efze_züri

Beitragvon efze_züri » 15.08.05 @ 10:21

Tschor hat geschrieben:Ich find's schad dass mär nöd de Ike gholt hät. Au wänn er scho ziemlich alt isch, besser als de Taini isch er uf jedefall. Und falls de Leoni besser wär, wär de Ike halt d'nummere zwei und de Taini s'drü.

Jetzt isch YF Juventus dank ihm so guet dra i de Meisterschaft. Bevor er aber bi YF unterschriebe hät, hät er bim FCZ agfrögt, öb sie ihn bruched.
De FCZ het aber gseit, dass sie ihn nöd bruched will sie ja en guete goalie ( Taini!!) händ!!!

de ike isch de bescht trainer gsi wommer je gha händ...wär isch denn bi de u 21 goali? die sind ja(hatl nur vom ghöre) voll starch

Tschor
Beitragvon Tschor » 15.08.05 @ 10:49

efze_züri hat geschrieben:
Tschor hat geschrieben:Ich find's schad dass mär nöd de Ike gholt hät. Au wänn er scho ziemlich alt isch, besser als de Taini isch er uf jedefall. Und falls de Leoni besser wär, wär de Ike halt d'nummere zwei und de Taini s'drü.

de ike isch de bescht trainer gsi wommer je gha händ...wär isch denn bi de u 21 goali? die sind ja(hatl nur vom ghöre) voll starch

???
Willst du den FCZ unten seh'n,

musst du die Tabelle dreh'n.

efze_züri

Beitragvon efze_züri » 15.08.05 @ 10:51

Tschor hat geschrieben:
efze_züri hat geschrieben:

???

sorry goalie

abc

Beitragvon abc » 15.08.05 @ 11:01

Ich verstehe das ganze Theater nicht. Alle wollten Leoni im Tor haben und jetzt spielt er und macht im 2. Spiel bereits den ersten Flopp und alle schreien wieder auf. Wenn Leoni zum Stammgoali werden will braucht er etwas Zeit, er ist auch erst Anfang 20 und da passiert halt noch ab und an ein Flopp

PS: Ich denke nicht dass es am Goalitrainer liegt und ob IKE der bessere Goalitrainer ist müsste erst bewiesen werden.

PS2: IKE hat übrigens bei YF/Juve erst einmal gespielt von wegen guten Saisonstart wegen IKE

yellow

Beitragvon yellow » 15.08.05 @ 12:53

abc hat geschrieben:PS: Ich denke nicht dass es am Goalitrainer liegt und ob IKE der bessere Goalitrainer ist müsste erst bewiesen werden.

Also ich will (noch) keinen neuen Goalie. Leoni soll seine verdiente Chance haben, sprich bis mind. Dezember im Tor stehen.
Fakt bleibt aber, dass wir seit zwei Jahren auf dieser wichtigen Position eher unterdruchschnittlich besetzt sind. Wenn man dann immer wieder lesen darf, wie talentiert unsere beiden Goalies doch sind, dann drängt es sich halt auf, nach anderen Fehlerquellen zu suchen.
Aber vielleicht hast du Recht und Brunner ist auch nicht das Problem. Vielleicht ist es sogar der Burgermeister, der ihre Muskeln nicht richtig knetet.

Mido

Beitragvon Mido » 15.08.05 @ 12:54

yellow hat geschrieben:Vielleicht ist es sogar der Burgermeister, der ihre Muskeln nicht richtig knetet.

Ach, der behandelt auch den Hirnmuskel?

Zurück zu „Fussball Club Zürich“