also....ich denke de taini........und das nöd nur vo wege gester isch de falsch goalie...jetzt mal usserd das er e durchschnittlichi strafrumbeherschig het.........im feufer öppe mal e chli schiled und d'abstöss amig fascht zu eus ue haut fehlt Ihm no öppis anders.......spielintelligenz....was das isch.....eigentlich ganz eifach......wemmer als goalie nach emene gegestoss nöd grad jede ball mit emene abkick oder emene uswurf uf de stürmer haut wo grad so schön allei mit drü gegner im culuoir staht und denn fascht scho logischerwis de ball verlürt oder würdet Ihr das au e so mache? zum bedenke vor erere Antwort isch no das mir ja ganz e schlechts und ballunsichers mittelfeld hend (8-tung ironie)......ja soviel zum taini also goalie.....als mensch isch er sicher in ordnig tuet aber während de 90 minute nüt zur sach..........zum Leoni, soviel mir isch staht Er grad vor em Abschluss vo sinere usbildig....ich chönnt mir vorstelle dass Ihm de Verein die Rueh und Zit git zum en bruefliche Abschluss z'mache denn chan Er nachane au voll agriffe und denn jungs glaub ich scho dass mir en neue sichere schlussmaa hend........nun denn uf jede fall sötteds jetzt nöd de märt nacheme neue goali durkämme und viel gäld usgeh da de leoni sini chance söt becho.........(transfer: usser de Beney isch z'ha:-))
habe fertig