Rekurs gegen Stadion wird weitergezogen

Diskussionen zum FCZ
Dieter

Re: Dieter euse wahri Held!!!!!!!!

Beitragvon Dieter » 11.06.04 @ 11:31

Liar hat geschrieben:
Dieter (Du luschtigä Sprücheklopfer) Du bisch än wahre Held, obwohl Du Problem mit Dier selber häsch, aber easy

Wärsch bereit mir z'helfe? Bin froh um jede, wo mir zur Site staht...

Bild

Liar

Beitragvon Liar » 11.06.04 @ 11:40

Sorry min letschte Iitrag zu dem Thread:

Ich han nöd gschribä Antisemitismus isch voll geil, sondern seg mängisch scho abracht (wöt jetzt nöd is Detail gah, suscht proteschtiert wieder di ganz lingg FCZ Mafia)! Isch no än Unterschied , wänn au nöd unbedingt än grosse, aber immerhin!

Di lingge sind di liebe und di rechte di böse :-)
Alle die einer Fusion zustimmen, sind entweder GC Fans oder sehen nur den wirtschaftlichen Aspekt und sind somit auch der GC-Family zuzuschreiben!!!

EFZEZET=HERZBLUT

franky

Beitragvon franky » 11.06.04 @ 11:48

Ich han nöd gschribä Antisemitismus isch voll geil, sondern seg mängisch scho abracht

sorry, hät nüt mit links = lieb und rächts = bös z'tue, aber antisemitismus oder rassismus isch NIE abracht!!!!

wänn d'lüüt nüm chönd differenzierä und d'problem unabhängig vo religion oder rasse ahluegä, dänn laufemer gfahr, dass sich d'gschicht irgendwänn wiederholt. und das därf nöd passierä, niemals!!! da bisch du sicher glicher meinig wie ich!!!!
Ich bin auch ein Keitaner

Ihr könnt uns schlagen so oft, und so hoch ihr wollt es wird trotzdem nie passiern,
dass auch nur einer von uns mit euch tauschen will, denn IHR seid nicht wie WIR!!!

chill

Beitragvon chill » 11.06.04 @ 12:52

@liar:

HALT ÄNTLI MAL DINI VÄRDAMMTI FRÄSSI!!!!

du weisst sehr wohl, um was es geht...

Liar

Beitragvon Liar » 11.06.04 @ 13:11

Was bisch dänn Du für eine?

@Dieter: Wer list scho d'WOZ? Da isch s'Tagblatt no um einiges publizitätswürksamer!
Alle die einer Fusion zustimmen, sind entweder GC Fans oder sehen nur den wirtschaftlichen Aspekt und sind somit auch der GC-Family zuzuschreiben!!!

EFZEZET=HERZBLUT

Dieter

Beitragvon Dieter » 11.06.04 @ 13:15

Liar hat geschrieben:Was bisch dänn Du für eine?

@Dieter: Wer list scho d'WOZ? Da isch s'Tagblatt no um einiges publizitätswürksamer!

Bild

chill

Beitragvon chill » 11.06.04 @ 13:16

oh mein gott. nun vergleicht er noch die woz mit dem tagblatt...

Zurück zu „Fussball Club Zürich“