FCZ-Spieler Gygax rettet die Schweiz!

Diskussionen zum FCZ
Jerkovic
Re: FCZ-Spieler Gygax rettet die Schweiz!

Beitragvon Jerkovic » 07.06.04 @ 11:55

Simon hat geschrieben:
Romi hat geschrieben:Der Aargauer (Gebenstorf b. Baden, lat. Aque helveticae) FCZ -Spieler Daniel Gygax rettet die Schweiz mit einem Traumtor vor einer Riesen-Blamage! Hoch soll er leben!

Gygax hält meine (bescheidenen) Hoffnungen der Schweizer Nati für die EM am Leben.

Gygax hat alles andere als überzeugt !

Wer hat denn dann überzeugt?
"Genau: Wie'd Affe: Scho chratze, bevor's überhaupt biisst."
Forums-Beitrag von Bostero am 28.04.07 @ 17:48 //www.fczforum.ch/phpbb2x/letzigrund-t14688.html

Blerim_Dzemaili
Beitragvon Blerim_Dzemaili » 07.06.04 @ 12:02

Super Gygi weiter so...
GÖTTER:IKE,FISCHER,PESCU,TIHINEN,RiRo,GYGI,DZEMAILI,DJURIC,CESAR,NONDA,BARTLETT,CHASSOT,KEITA,PHÖNSI, RAFFA,MEHMEDI,CHERMITI,GAVRA,DRMIC,MS27,CEDI,NEF,BRECHER,MIRLIND,MARCHESANO

Herr Elsener

Beitragvon Herr Elsener » 07.06.04 @ 12:12

startformation am 13.6. :

Code: Alles auswählen

Frei                             Chappi
                    H.Yakin
  wicki                            gygax
                     vogel

spycher    henchoz   müller   haas

Stiel

franky

Beitragvon franky » 07.06.04 @ 12:19

dä haas - dä hätmi scho gäge dütschland alles anderi als überzügt. und gester - nullnummer!!
ich weiss, er wär besser, aber anschienend ischer überhaupt nöd in form im momänt. ich weiss nöd wen ich sust würd iisetzä, dä berner isch au nöd sooo überzügend. ich gang dävo us dass dä köbi s'vertraue in haas wird setzä und hoffe, dasser sini normali spielstärchi wieder chan abrüefä...

HOPP SCHWIIIIZ!!!
Ich bin auch ein Keitaner

Ihr könnt uns schlagen so oft, und so hoch ihr wollt es wird trotzdem nie passiern,
dass auch nur einer von uns mit euch tauschen will, denn IHR seid nicht wie WIR!!!

pasci

Beitragvon pasci » 07.06.04 @ 12:21

also alles i allem isch ja das spiel gäge liechtestei (wo ja mehr oder weniger em fc vaduz entspricht) sackschwach gsi! de beschti spiller ufem platz isch euse dani gygax gsi! und das nöd nur wäge sim schöne goal! au no guet sind de frei und de wicky gsi.
naja, ich mues aber je länger je meh säge das fürd EM e mindestens 100% igi steigerig anemues! suscht chömmer ächt iipacke! aber ehrlich gseit isch de gygax mini gröschti hoffnig. er mues unbedingt id startufstellig, de köbi wirds nöd bereue..
ooooh...daleeoooh..daleo, daleo, daledaleooooh

Morgi

Beitragvon Morgi » 07.06.04 @ 12:21

Gestern hat man den Ausfall von Vogel gespürt er ist ein richtiger Antreiber und das hat gestern gefehlt. Und die Schweiz hat warscheinlich das gleiche Problem wie der FCZ, nämlich spielen sie gegen starke gegner sackstark und gegen vermeintlich schächere Gegner spielen sie wie wenn sie seit Jahren kein Fussball mehr gespielt hätten.

Simon

Re: FCZ-Spieler Gygax rettet die Schweiz!

Beitragvon Simon » 07.06.04 @ 12:38

August Makalakalane hat geschrieben:Simon überzeugt mit seinen Postings überhaupt nicht.

Bild

Jerkovic hat geschrieben:Wer hat denn dann überzeugt?

Wicky

Zurück zu „Fussball Club Zürich“