ABSTIMMUNG

Diskussionen zum FCZ

Zukunft von Favre aus der Sicht der Fans?

Umfrage endete am 19.12.03 @ 12:10

Favre soll bleiben
98
80%
Favre soll gehen
25
20%

Abstimmungen insgesamt: 123

Mido

Beitragvon Mido » 09.12.03 @ 15:36

züri-latino hat geschrieben:gege Favre!!!¨

De trainer bringts eifach nöd..... da änderet au "neui Strukture" nüd!!!!!!! bim FC Barcelona händs sehr viel "strukture" und es lauft sit 5 Jahr nüme guet dete!!!!!! die wo glaubet mit neue Strukture wirds besser irret sich... Das einzige was en Klub zum gwünne bringt sind Spieler und Trainer....

guet, aber was wötsch für en trainer? ich wüssti grad kein bessere.

starman
Der Mann, der vom Himmel fiel.

Beitragvon starman » 09.12.03 @ 15:37

Kopf hoch Stu, du bist nicht alleine!!!
Nur, mir ist es echt zu blöd um mit ein paar wenigen, wo ein Kurzzeitgedächniss haben zu diskutieren ;-(

Aber gell Simon, Favre ist Schuld wenn Taini an der Cornerflagge Zidane
spielen möchte, das Yasar verletzt ist usw.

Und noch was, sollte uns Favre zum Cupsieg und nächste Saison zum Meistertitel führen, hä Simon wirst du Ihm dann nicht gratulieren ?

Ich freue mich auf die Rückrunde MIT Favre!!!

Mr. Pink

Beitragvon Mr. Pink » 09.12.03 @ 15:38

Mich-l hat geschrieben:...en keller wie au en keita gegenüber letschter saison extrem verschlächtered händ. ich glaub das hät bi dene beidne nöd vill mit em trainer ztue...

naja, bini nöd ganz iverstandä!

bim Keita häts glaub schochli mit em Trainer ztue. dä Keita chunt glaub mit em Spiel vum Favre nöd so zrecht, isch zumindescht mis gfühl...

Mido

Beitragvon Mido » 09.12.03 @ 15:39

Kampfsau hat geschrieben:Hey, säged mal (die wo pro sind) hät gar nüt mitem Trainer ztue???????

moll, d'ufstellig isch nöd optimal. er laht en usser form gratene keita und keller ewigs i dä stammelf trotz alternativene...
das hät eus sicher paar pünkt kostet, isch aber kein grund für e entlassig. ich würd villicht mal am favre dezent "driirede" (au wenn mer das ja nöd sötti).

züri-latino
Roberto I rey de España

Beitragvon züri-latino » 09.12.03 @ 15:39

ja aber hallo!!!!!!! mich-I mir sind letzte!!!! dammi nomal mümmer warte bis mehr abgstiege sind zum reagiere!!!!¨! er mag guet si als coach aber bi euis laufts halt leider nöd!!!!

drumm söll er gah und de grütter grad mitneh...

sie händ 2 Mönet zit zum en neue Coach sueche¨!!!

Mido

Beitragvon Mido » 09.12.03 @ 15:41

Mr. Pink hat geschrieben:
Mich-l hat geschrieben:...en keller wie au en keita gegenüber letschter saison extrem verschlächtered händ. ich glaub das hät bi dene beidne nöd vill mit em trainer ztue...

naja, bini nöd ganz iverstandä!

bim Keita häts glaub schochli mit em Trainer ztue. dä Keita chunt glaub mit em Spiel vum Favre nöd so zrecht, isch zumindescht mis gfühl...

klar. d'frag isch, isch dä keita die richtig bsetzig für am favre sis system?! er isch au relativ unsicher am ball und wenn so eine als einzigi spitze ufstellsch isch das sicher nöd sehr klug... dä favre setzt wohl uf em keita sini schnelligkeit...

wie gseit bi au nöd mit allem was dä favre macht iverstande, aber gah lah möcht ich ihn nöd...

Kampfsau

Beitragvon Kampfsau » 09.12.03 @ 15:42

Er laht de Keita und en Keller spiele, wo schlecht sind und das die ganzi Hirundi, er hät brutal vill Zit!!! Aber nüt tuet er ändere!!! Nei, er laht alles si, es wird sich scho irgendwänn uszahle, villicht i de Challenge League!
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".

Zurück zu „Fussball Club Zürich“