Generalversammlung

Diskussionen zum FCZ
elho

Beitragvon elho » 07.11.03 @ 13:45

Mich-l hat geschrieben:aso ich finds bezüglich catering und suscht die ganz "versorgig" vo dä zueschauer bim fcz voll guet.

chani aso nüt säge... dä kebap i dä pause isch voll fein und wenn mal nöd nach zwibble stinke wötsch, nimmsch der halt e wurscht und au die sind mega fein... weiss nöd wo s'problem isch?!

Dann habe ich halt einfach jedesmal Pech :-). Die Wurst in der Pause ist bis jetzt meistens innen Kalt gewesen, das Kebab war ebenfalls auf einer Seite Kalt. Und auch am Getränkestand ist kein geregeltes anstehen möglich.

Die Auswahl ist sensationell, an der Qualität der einzelnen Produkte mangelt es zum Teil jedoch gewaltig.

Mido

Beitragvon Mido » 07.11.03 @ 13:51

hmm, häsch wohl würkli chli pech gha. bi mir isch bis jetzt no nie öpis chalt gsi. guet, eimal isch dä döner obe nur es bitz warm gsi. aber das isch au keis wunder bi dere chälti :-)

realtiger

Beitragvon realtiger » 07.11.03 @ 14:20

dwurst isch meistens dinne kalt, da stimm ich zu. aber das cha ja nöd s'thema sie a de gv

marco223
Beitragvon marco223 » 07.11.03 @ 15:18

Tömu22 hat geschrieben:
Mich-l hat geschrieben:aso ich finds bezüglich catering und suscht die ganz "versorgig" vo dä zueschauer bim fcz voll guet.

chani aso nüt säge... dä kebap i dä pause isch voll fein und wenn mal nöd nach zwibble stinke wötsch, nimmsch der halt e wurscht und au die sind mega fein... weiss nöd wo s'problem isch?!

Dann habe ich halt einfach jedesmal Pech :-). Die Wurst in der Pause ist bis jetzt meistens innen Kalt gewesen, das Kebab war ebenfalls auf einer Seite Kalt. Und auch am Getränkestand ist kein geregeltes anstehen möglich.

Die Auswahl ist sensationell, an der Qualität der einzelnen Produkte mangelt es zum Teil jedoch gewaltig.

uh da muesi recht gäh... min kebap gege gc isch au chalt gsi. aber den binmer eifach no en pouletschenkel mit herdöpfel go hole und den hani au öpis warms gha... 0 problemo....

Mido

Beitragvon Mido » 07.11.03 @ 16:06

ja ebe, gäge gc isch das gsi, wo min kebap nüm so warm gsi isch. suscht hani aber no nie "problem" gha...

marco223
Beitragvon marco223 » 07.11.03 @ 16:38

Mich-l hat geschrieben:ja ebe, gäge gc isch das gsi, wo min kebap nüm so warm gsi isch. suscht hani aber no nie "problem" gha...

scho? di penners hend doch sicher d kebap vorem spil zuebereited und denn s spil gluegd und i de pause di kalte kebaps usägäh....

Mido

Beitragvon Mido » 07.11.03 @ 16:57

:-) so isch es wahrschiinli gsi. i dä pause händs denn schnell dä fliissig gstressti kebapmänsch useghänkt und nacher wieder go's spiel luege...

Zurück zu „Fussball Club Zürich“