Keita

Diskussionen zum FCZ
Deepblue
Beitragvon Deepblue » 25.08.03 @ 10:54

Triple M hat geschrieben:Höret mal uf de Keita immer zlobe!!
soooo guet isch er jetzt au nöd!

guet er isch schnell, und guet er het no viell potenzial! aber im moment bruchet mir eine wo chan goal schüsse, und de Keita isch jetzt eifach überhaupt kein Goalgetter! ich han de no nie richtig schüsse gseh!!!!

ich bin aber au nöd für de Gigax im Sturm, will de au nie schüsst, de versuecht au immer no es pässli zspiele! mir bruchet klar eine, wo sich zuetraut zschüsse au wenn er viellicht nöd i perfekter position staht!!!

WENN DE KEITA WILL GAH, DENN LÖND EN GA!!

Stimmt er ist nicht so stark im Moment, aber immernoch der Beste Stürmer unserer Stürmer (eben "tubi" hat mit seinen 5 Treffer schon paar mer) aber sonst schiesst im moment beim FCZ niemand Tore, Auch wenn ich persönlich Yasar - Fan bin, zur Zeit brauchen wir Keita.... oder kannst du dir es anderst vorstellen?
Ich arbeite so geheim, dass ich selber nicht weiß was ich tue.
Wenn etwas im Leben sicher ist, dann das, dass wir alle nicht lebend rauskommen
oder vielleicht doch nicht? https://www.youtube.com/watch?v=ZAz1GutJGbg

Mr. Pink

Beitragvon Mr. Pink » 25.08.03 @ 11:00

ich weiss nöd wie de Muff spielt, viellicht chan er wenn er zrug chunt echli öpis büge, aber de Keita chas ja nöd, das gsehnd ja wohl alli im moment, oder?

de Guerrero wär viellicht au nöd schlecht, de Stanic isch viellicht no z'unerfahre, aber wieso nöd mal versueche?

ich weiss nöd genau was de Favre studiert! er muess ja selber gseh, dass de Keita elei vorne nüd bringt, wieso versuecht er nöd emal öpis? wieso bringt er nöd mal de stanic? au wenn nur als verstärchig! oder sind alli andere Stürmer verletzt?

uf jedefall söll er endlich mal reagiere! gege es Wil, wo jetzt also würklich grotteschlecht isch muess er doch nöd mit nur eim Stürmer spile!!!

Mr. Pink

Beitragvon Mr. Pink » 25.08.03 @ 11:10

Deepblue hat geschrieben:Für mich ist keita der zur Zeit Beste Stürmer und auch der mit am Meisten Potential, und er kämpft und holt sich die bälle sogar im Mittelfeld, woran sich manch FCZ'ler ein Beispiel nehmen kann.

und no churz zu dem! de Keita het doch als einzigi Sturmspitze nüt im Mittelfeld z'sueche! mir hend jetzt also sicher es qualitativ hochstehends Mittelfeld, wo de Keita unterstützt! de Keita bruchts nöd im Mittelfeld und scho gar nöd i de verteidigung, eimal hanen nämlich uf eigener strafrumhöchi gseh! was glaubt de? wenn er de einzig stürmer vu de Mannschaft isch, denn söll er sich uf das konzentriere!

Deepblue
Beitragvon Deepblue » 25.08.03 @ 11:24

Du magst recht haben das Keita nicht's im Mittelfeld zu suchen hat, aber es zeigt halt auch seine Einsatzbereitschaft die immernoch bei einigen fehlt, und dass favre nur eine spitze spielt kann ich zur zeit verstehen. Guerrero ist im moment nicht wirklich eine alternative, Muff noch nicht ganz kurriert und Yasar glaube ich auch noch nicht. Stanic ist vom typ her der gleice wie Keita, aber noch nicht so gut. Logische konsequenz, Petrosian ist fast schon zweiter stürmer (hab das so im spiel gesehen da er einigemale vordester mann war). Wenn wir keita verkaufe können wir gleich ohne sturm spielen... :)

Nicht?

Gott der Südkurve

Beitragvon Gott der Südkurve » 25.08.03 @ 11:26

keita abgeben bzw. verkaufen und dann widi / friedli "poschte"...

das wär's doch :-)
Jedes Jahr ein Neubeginn...

Florian

Beitragvon Florian » 25.08.03 @ 11:28

Keita wird besser werden, wenn Muff (oder auch Yasar) endlich wieder spielen kann, davon bin ich überzeugt, denn er braucht einfach einen Stürmer neben sich, der ihm Räume schaffen oder auch mal einen hohen Ball mit dem Kopf herunter holen kann, so wie das Yasar in der letzten Quali gemacht und in der Finalrunde wegen seiner Verletzung nicht mehr gekonnt hat, was sich ja auch direkt auf Keitas Leistung ausgewirkt hat...

Gruess Florian

Deepblue
Beitragvon Deepblue » 25.08.03 @ 11:35

Dasselbe denke ich auch, und dann haben auch wir ein magisches Dreieck ;)

Zurück zu „Fussball Club Zürich“