Verfahren auch gegen FCZ

Diskussionen zum FCZ
FotoStat

Beitragvon FotoStat » 18.05.06 @ 19:44

Yekini hat geschrieben:He ihr Basler-Pack...mier sind Meischter Schwiizer Meischter lalalalalalalalalala...Meischter Schwiizer Meischter lalalalalalalalalala...und ihr chönd eifach nid verlüre...ich ha das i eusem Dorf gseh...zwar glächlet...aber i ihrnä Auge nur Agressionä...will ihr nur euä Scheiss Verein hend und süscht gar nüd...und fiire chönd ihr scho gar nid...denn ihr sind scho übersätigt...also die ganz Schwiiz...ja die ganz Welt (bi grad in Dütschland)...freut sich mit eus...und lacht und isch schockiert über eu...also sind eifach emal ruhig...und probierts snächts Mal echli cooler zbliebä...
I dem Sinn
PESCU...FILIPESCU...LALALALALALALALALALA...PESCU...FILIPESCU...LALALALALALALALALALA...

:) *Tätschel* Auch für dich gibt es sicherlich Hilfe irgendwo.

dc10

Beitragvon dc10 » 18.05.06 @ 19:52

Yekini hat geschrieben:He ihr Basler-Pack

sali digge

und ihr chönd eifach nid verlüre

wer kann das schon???

ich ha das i eusem Dorf gseh...zwar glächlet...aber i ihrnä Auge nur Agressionä

sorry, will dir ja nicht zu nahe tretten, aber ich glaube leider, deine 50 dorfbewohner sind nicht wirklich relevant....aber du siehst ja nicht über den tellerrand, sprich dorfgrenze, hinweg, drum lass ich dich in deinem denken....

will ihr nur euä Scheiss Verein hend und süscht gar nüd

"züri und sunst nüd"....ist das nicht ein slogan von euch??? jetzt musst du mir aber was erklären???
anyway, mir genügt der fcb vollkommen....brauch nebenbei weder irgend eine handball mannschaft noch nen curling verein....

und fiire chönd ihr scho gar nid...denn ihr sind scho übersätigt

kann man vom feiern wirklich übersätigt sein??? okay, bier setzt bekanntlich an, vorallem am bauch....jedoch ist das für mich kein grund, damit aufzuhören!

also die ganz Schwiiz...ja die ganz Welt (bi grad in Dütschland)..

hehe, ganz geil....die ganze welt...."deutschland ist welt"....nebst "deutschland ist papst", "deutschland ist fussball" und "deutschland ist wm", ist jetzt deutschland auch noch welt....

und lacht und isch schockiert über eu

was jetzt???

also sind eifach emal ruhig...und probierts snächts Mal echli cooler zbliebä...

alles klaro man...in da house....machs guet gangsta.....
Bild

wonderboy

Beitragvon wonderboy » 18.05.06 @ 21:44

Bild[/quote]

Wauwau...

Zurück zu „Fussball Club Zürich“