Naja, ich au :D
löl
Schreihals hat geschrieben:Gwüsii Idiote händs eifach immer nonig begriffe - und werdets nie begriffe! Wie dumm muemer sii, wänn mer nacheme gwunene Cupfinal Petarde muess go i die gägnerische Fans schüsse?!? Wieso chamer sich nöd eifach freue? Mir händ die Affe uf all Fäll d Freud es Stuck wiit gno und händ am FCZ en Bäredienscht erwiese...
Neutraler hat geschrieben:Schreihals hat geschrieben:Gwüsii Idiote händs eifach immer nonig begriffe - und werdets nie begriffe! Wie dumm muemer sii, wänn mer nacheme gwunene Cupfinal Petarde muess go i die gägnerische Fans schüsse?!? Wieso chamer sich nöd eifach freue? Mir händ die Affe uf all Fäll d Freud es Stuck wiit gno und händ am FCZ en Bäredienscht erwiese...
Schön, wenn es wennschon noch Zürcher Anhänger gibt, die dies einsehen. Immerhin ein Anfang!!! ;-)
fcz-fans warens bestimmt 12000 und chaoten welche sich so verdammt daneben benommen haben waren HOCHgerechnet höchstens 50 - somit knapp 0.4 prozent!!! 99.6 prozent finden das bestimmt auch nicht so toll. will nichts beschönigen, aber wenn du blindschleiche schreibst, dass quasi alle die nicht das gegenteil beweisen mit solchen beiträgen auch zu denen gehören habe ich einfach mühe damit!
fc hat geschrieben:Ja, au scho im Zug, hens dumm da...!
Hend alles verchriblet und de ganz Wage mit Müll rückglah...
Scheisse man, wenn werdet die begriffe, dass das alles de FCZ zahle muess...
Nöd zum sege!
Aber de Match selber isch geil gsi :D
Zurück zu „Fussball Club Zürich“
Mitglieder in diesem Forum: flöru_burki, Funkateer, Google Adsense [Bot], oma, Schönbi_für_immer, SpeckieZH, Vassili Ignatschiev, Yekini_RIP, zhkind und 201 Gäste