Zürcher Fans halten Basler Polizei auf Trab

Diskussionen zum FCZ
Gast

Beitragvon Gast » 18.05.05 @ 0:43

chuk hat geschrieben:Diese Chaoten oder 2 - 3% wie sie unser captain genannt hat. Das sind genau jene, die nach Luzern, Bellinzonam und chaud fonds gereist sind. Das sind unter anderen jene, die auch für die Stimmung im Letzi sorgen oder jene die uns so geile Choreos beschehren.

ein bischen anstand muss aber trozdem jeder mann haben. egal ob chereo macher, til schweiger, oder sogar george bush.. (nein , george nicht ) ;)

batasuna

Beitragvon batasuna » 18.05.05 @ 1:21

all ihr pisser wo nüd gschiders ztue gha händ als es paar minute / stund nachem match so scheiss go inä schribä => fressi zue! hettet lieber geschter chli mitgsunge... sprüch wie "ich hän ja gsunge, uuuu fescht sogar" chönder eu i dhaar schmiere... trurig isch einzig und allei euri stummheit gsi, aber däfür händer ä errektion übercho wo geg basel und gc gsunge worde isch... (wär ja scheiss egal het dä rescht gstumme, aber ebe, warum für dä fcz singä wenn mer geg gc oder basel singä chan)... komplekshüfä... en platzsturm isch snormalschte uf dä welt nacheme erfolg, wenns eu nöd passt, luegets im fernseh und gebet rueh! wenn er rueh wänd und ä tütä popcorn frässä, denn gönd is theater...

aber sobalds mal wieder ä "schöni choreo" git, dänn isch die "südkurve" eifach nur wunderbar und ifallsrich... aber dä geduldsfade rist bald, wartets ab...

ich weiss ächt nöd was besser isch... en guete fcz, wo öpis erreicht, dafür tusigi vo "schlaue" sesselfuzer, hobbyfans und ich-bin-krass-rüäfer sini ahänger nenne dörf, oder en fcz wo amigs knapp nöd i die zweit liga abstiegt, dafür aber uf die ewigs gliche idiote wo a fascht jede match tschumplet und jedesmal mitere heisere stimm hei gönd zehlä chan...

ajajajajaj, armi sieche...

jetzt chönder mich vo mier us banne, danke...

FC Tsüri

Beitragvon FC Tsüri » 18.05.05 @ 1:36

batasuna hat geschrieben:all ihr pisser wo nüd gschiders ztue gha händ als es paar minute / stund nachem match so scheiss go inä schribä => fressi zue! hettet lieber geschter chli mitgsunge... sprüch wie "ich hän ja gsunge, uuuu fescht sogar" chönder eu i dhaar schmiere... trurig isch einzig und allei euri stummheit gsi, aber däfür händer ä errektion übercho wo geg basel und gc gsunge worde isch... (wär ja scheiss egal het dä rescht gstumme, aber ebe, warum für dä fcz singä wenn mer geg gc oder basel singä chan)... komplekshüfä... en platzsturm isch snormalschte uf dä welt nacheme erfolg, wenns eu nöd passt, luegets im fernseh und gebet rueh! wenn er rueh wänd und ä tütä popcorn frässä, denn gönd is theater...

aber sobalds mal wieder ä "schöni choreo" git, dänn isch die "südkurve" eifach nur wunderbar und ifallsrich... aber dä geduldsfade rist bald, wartets ab...

ich weiss ächt nöd was besser isch... en guete fcz, wo öpis erreicht, dafür tusigi vo "schlaue" sesselfuzer, hobbyfans und ich-bin-krass-rüäfer sini ahänger nenne dörf, oder en fcz wo amigs knapp nöd i die zweit liga abstiegt, dafür aber uf die ewigs gliche idiote wo a fascht jede match tschumplet und jedesmal mitere heisere stimm hei gönd zehlä chan...

ey ich weiss nicht ob das eine drohung ist oder was auch immer, jedenfalls weiss ich nicht wieso du die lu-provokateure oder fakel-werfer in schutz nimmst?!? oder bitte klär mich auf wenn du was anderes meinst! pn oder so. danke...

buda
Beitragvon buda » 18.05.05 @ 7:48

batasuna hat geschrieben:all ihr pisser wo nüd gschiders ztue gha händ als es paar minute / stund nachem match so scheiss go inä schribä => fressi zue! hettet lieber geschter chli mitgsunge... sprüch wie "ich hän ja gsunge, uuuu fescht sogar" chönder eu i dhaar schmiere... trurig isch einzig und allei euri stummheit gsi, aber däfür händer ä errektion übercho wo geg basel und gc gsunge worde isch... (wär ja scheiss egal het dä rescht gstumme, aber ebe, warum für dä fcz singä wenn mer geg gc oder basel singä chan)... komplekshüfä... en platzsturm isch snormalschte uf dä welt nacheme erfolg, wenns eu nöd passt, luegets im fernseh und gebet rueh! wenn er rueh wänd und ä tütä popcorn frässä, denn gönd is theater...

Fang doch afo hüle ....!!! Het der s`Mami der Schobbe nonit gmacht ..he ???
Ende Saison sind wir schlauer !

billy

Beitragvon billy » 18.05.05 @ 8:02

batasuna hat geschrieben:aber sobalds mal wieder ä "schöni choreo" git, dänn isch die "südkurve" eifach nur wunderbar und ifallsrich... aber dä geduldsfade rist bald, wartets ab...

Also die Choreo war geil. Aber redet einer davon? Nein.

Wenn der Platzsturm ein wenig geordneter abgelaufen wäre, wenn man sich ein wenig zurückgehalten hätte bis die Pokalübergabe und der "offizielle" Teil mehr oder weniger abgeschlossen gewesen wäre. Ja dann würde heute alle von der geilen Choreo und den tollen Fans sprechen.

Aber eben man hat es halt ein wenig übertrieben.
Die Konsequenz wird man in Zukuft mit Sicherheit zu spüren bekommen.

Den Pokal kann die Mannschaft auch am Donnerstag dem Publikum präsentieren.

FC Tsüri

Beitragvon FC Tsüri » 18.05.05 @ 8:31

billy hat geschrieben:
batasuna hat geschrieben:aber sobalds mal wieder ä "schöni choreo" git, dänn isch die "südkurve" eifach nur wunderbar und ifallsrich... aber dä geduldsfade rist bald, wartets ab...

Also die Choreo war geil. Aber redet einer davon? Nein.

Wenn der Platzsturm ein wenig geordneter abgelaufen wäre, wenn man sich ein wenig zurückgehalten hätte bis die Pokalübergabe und der "offizielle" Teil mehr oder weniger abgeschlossen gewesen wäre. Ja dann würde heute alle von der geilen Choreo und den tollen Fans sprechen.

Aber eben man hat es halt ein wenig übertrieben.
Die Konsequenz wird man in Zukuft mit Sicherheit zu spüren bekommen.

Den Pokal kann die Mannschaft auch am Donnerstag dem Publikum präsentieren.

das ist leider sehr schade! einmal mehr waren unsere fans überragend (fantastische choreo (ein paar idioten hatten nichts besseres zu tun als löcher rein zu machen), gigantische pyroshow, geniale stimmung, auch wenn mehr potential vorhanden wäre) und wegen einer blöden aktion von einigen sind gleich alle schuld, alle schlecht, nichts muss geürdigt werden, die einen sprechen nicht mal vom cupsieg!!!

echt eine traurige geschichte! kann hg, rd, cb und konsorte verstehen, wie du oben geschrieben hast...

Los Fastidios

Beitragvon Los Fastidios » 18.05.05 @ 9:24

Hmm... hatte sogar 5 jährige Chaoten...

Die Luzerner sind auch selber schuld, sollten halt nicht provozieren... gibt immer leute die sich provozieren lassen, aber eigentlich weiss ich gar nicht, was hier diskutiert wird, war ja nur ein kleines detali!
Wir werden siegen - irgendwann einmal.
Und wir leben nur für diesen einen Tag!

Zurück zu „Fussball Club Zürich“