franky hat geschrieben:also eis vorwäg: am frei sini aktion isch beschisse gsi, und dassers zerst nöd zuegeh hät isch schad, seeeeehr schad...Isch nöd sonen grosse unterschied..wenigschtens isch Totti dä aber nöd so feig gsi!!!
sorry, aber bim totti hätmers ja vo afang ah offensichtlich gseh, was hetter da bitte sölle abstritä?!? ich bin sicher, wänn d'bilder ähnlich verschleieräd gsi wäred wie die vom frei, dänn hetts au dä totti abgstrittä. wie schomal öpper erwähnt hät, es würd sich kein spieler freiwillig sälber sperrä wämmers ihm nöd klar chan bewiesä.
zum sfv: dä benoit isch ä hohli nuss!! däm hani scho bim erstä interview agseh dasser lügt!!! sorry, die händ genau gwüsst was passiert isch, und ich bin sicher sie händ dä frei under druck gsetzt und ihm gseit, waser därf/mues säge und was nöd. dä frei isch und blibt für mich en vorbildliche spieler, egal wie gschisse jetzt dä blick über ihn schribt. und er wird sich entschuldigä!!
Da muessdär rächt gä, me als peinlich was dä Benoit usälah hät... Am Frei hättmär ja adä Pressekonferenz agseh dassär lügt und ihm das ganze sehr unangnehm isch... Für mich sind sini Wort fascht wiänäs Gständnis übärächo... Mä redet im Moment nur über dä Frei, däbi sötti sonän Hohlchopf wiädä Benoit villmeh zum Gspröchsthema wärdä!