Alex Frei

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
Habasch

Beitragvon Habasch » 21.06.04 @ 12:06

franky hat geschrieben:also eis vorwäg: am frei sini aktion isch beschisse gsi, und dassers zerst nöd zuegeh hät isch schad, seeeeehr schad...

Isch nöd sonen grosse unterschied..wenigschtens isch Totti dä aber nöd so feig gsi!!!

sorry, aber bim totti hätmers ja vo afang ah offensichtlich gseh, was hetter da bitte sölle abstritä?!? ich bin sicher, wänn d'bilder ähnlich verschleieräd gsi wäred wie die vom frei, dänn hetts au dä totti abgstrittä. wie schomal öpper erwähnt hät, es würd sich kein spieler freiwillig sälber sperrä wämmers ihm nöd klar chan bewiesä.

zum sfv: dä benoit isch ä hohli nuss!! däm hani scho bim erstä interview agseh dasser lügt!!! sorry, die händ genau gwüsst was passiert isch, und ich bin sicher sie händ dä frei under druck gsetzt und ihm gseit, waser därf/mues säge und was nöd. dä frei isch und blibt für mich en vorbildliche spieler, egal wie gschisse jetzt dä blick über ihn schribt. und er wird sich entschuldigä!!

Da muessdär rächt gä, me als peinlich was dä Benoit usälah hät... Am Frei hättmär ja adä Pressekonferenz agseh dassär lügt und ihm das ganze sehr unangnehm isch... Für mich sind sini Wort fascht wiänäs Gständnis übärächo... Mä redet im Moment nur über dä Frei, däbi sötti sonän Hohlchopf wiädä Benoit villmeh zum Gspröchsthema wärdä!

Luke

Beitragvon Luke » 21.06.04 @ 12:20

Habasch hat geschrieben:zum sfv: dä benoit isch ä hohli nuss!! däm hani scho bim erstä interview agseh dasser lügt!!! sorry, die händ genau gwüsst was passiert isch, und ich bin sicher sie händ dä frei under druck gsetzt und ihm gseit, waser därf/mues säge und was nöd. dä frei isch und blibt für mich en vorbildliche spieler, egal wie gschisse jetzt dä blick über ihn schribt. und er wird sich entschuldigä!!

Da muessdär rächt gä, me als peinlich was dä Benoit usälah hät... Am Frei hättmär ja adä Pressekonferenz agseh dassär lügt und ihm das ganze sehr unangnehm isch... Für mich sind sini Wort fascht wiänäs Gständnis übärächo... Mä redet im Moment nur über dä Frei, däbi sötti sonän Hohlchopf wiädä Benoit villmeh zum Gspröchsthema wärdä![/quote]

Ich kann mich eurer Meinung zu Benoit nur anschliessen. Was dieser "Kommunikations-Sepp" gestern abend im TV für einen Stuss erzählt hat, war unter aller Sau.

Der Verband hätte Grösse beweisen können, in dem er sich für das Verhalten des Spielers entschuldigt hätte. Gleichzeitig hätte er dieses Verhalten ganz klar verurteilen und interne Konsequenzen ankündigen können. Aber nein, Benoit mimt den Nichtwissenden und versucht, den ganzen Vorfall noch herunterzuspielen ("in jedem Spiel wird gespuckt ...").
Ich hoffe, dass dieser unfähige Benoit seines Postens enthoben wird. Aber so wie ich den SFV kenne, wird Benoit eher noch einen Orden erhalten.
REALITÄT IST DIE ILLUSION, DIE DURCH MANGEL AN ALKOHOL ENTSTEHT.

Los Fastidios

frei

Beitragvon Los Fastidios » 21.06.04 @ 12:25

hmm... irgendwie isch doch das es fuessball und nid es spuck forum... klar git das z rede wo dr frei und totti gmacht hei,aber schlussendlich entscheidet eh d uefa so wie sis für richtig finde... öbs de richtig isch isch e anderi frog...

immerhin isch dr frei jetz berüehmt... wär zwar besser gsi wenn er würd goal schiesse,als anderi vollsabbere,aber wenn mes halt nid cha,grifft me halt zu anderne mittel...
Wir werden siegen - irgendwann einmal.
Und wir leben nur für diesen einen Tag!

GLOBE
Re: frei

Beitragvon GLOBE » 21.06.04 @ 12:29

Curva Sud hat geschrieben:hmm... irgendwie isch doch das es fuessball und nid es spuck forum... klar git das z rede wo dr frei und totti gmacht hei,aber schlussendlich entscheidet eh d uefa so wie sis für richtig finde... öbs de richtig isch isch e anderi frog...

immerhin isch dr frei jetz berüehmt... wär zwar besser gsi wenn er würd goal schiesse,als anderi vollsabbere,aber wenn mes halt nid cha,grifft me halt zu anderne mittel...

amen

liberty

Beitragvon liberty » 21.06.04 @ 12:35

Curva Sud hat geschrieben:hmm... irgendwie isch doch das es fuessball und nid es spuck forum... klar git das z rede wo dr frei und totti gmacht hei,aber schlussendlich entscheidet eh d uefa so wie sis für richtig finde... öbs de richtig isch isch e anderi frog...

du sorry aber isch es forum und da chan mer über alles rede oder nöd?!wenn du nöd wotsch oder dich nöd interessiert..mueschs halt nöd läse oder so!

SPIELESPIELE

Beitragvon SPIELESPIELE » 21.06.04 @ 12:37

liberty hat geschrieben:

du sorry aber isch es forum und da chan mer über alles rede oder nöd?!wenn du nöd wotsch oder dich nöd interessiert..mueschs halt nöd läse oder so!

amen
YOU'LL NEVER WALK ALONE...

Kampfsau

Beitragvon Kampfsau » 21.06.04 @ 13:16

Hat jemand übrigens den Kommentar von Jörg Stiel zu diesem Vorfall gelesen. Was er da sagt/schreibt, finde ich sehr gut... Frei soll daraus lernen!
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".

Zurück zu „Fussball allgemein“