Minderwertigkeit

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
jovanotti
Beitragvon jovanotti » 01.11.04 @ 10:14

sind ja nöd alli basler glich, und nur wege es paar pöbels find ich de klub nöd grad automatisch scheisse. schweizer fuessball wär die letschte 2-3 saisons recht langweilig gsi ohni fcb, oder nöd??

FCZ FOREVER!!!!

Bild

TO BE

Beitragvon TO BE » 01.11.04 @ 10:32

jovanotti hat geschrieben:sind ja nöd alli basler glich, und nur wege es paar pöbels find ich de klub nöd grad automatisch scheisse. schweizer fuessball wär die letschte 2-3 saisons recht langweilig gsi ohni fcb, oder nöd??

FCZ FOREVER!!!!

Bild

Aso weis ja nöd, ich finds eher langwilig wenn nur ei Mannschaft äläi so a dä Spitzä isch... Aso vor allem di letschti Saison isch doch bös langwilig gsi. Und diä jetzt wird wohl au nöd vil andersch...

TO BE

jovanotti
Beitragvon jovanotti » 01.11.04 @ 11:19

denke nöd das de fcb nomal so dominiere wird, die saison häts es paar gegner me wo au e chance zum punkte händ ;)

pexito
commissario tecnico
Beitragvon pexito » 01.11.04 @ 11:50

Ach, ich weiss gar nicht was das soll.

Lebt die Rivalität!

Aber nach dem Fussball kann ich auch ehrlich sein. Ich bin in Zürich geboren und aufgewachsen, habe immer in Zürich gelebt (1 Jahr Exil, was meine Liebe zu Zürich gestärkt hat). Ich liebe Zürich.

Doch wenn ich unbedingt irgendwoanders leben müsste in der Schweiz, würde ich wohl Basel wählen.

Ich behaupte gar die Rivalität zwischen den beiden Klubs/Städte ist so gross, eben weil sie ähnlich sind. Bis auf dass, Zürich eben grösser und auch mehr im Mittelpunkt (wirtschaftlich) der Schweiz steht.

So und jetzt macht mich nieder!
"We will always rebel against a threatening defeat" RED REBELS

jovanotti
Beitragvon jovanotti » 01.11.04 @ 13:38

meine rede ;)

Zurück zu „Fussball allgemein“