raketen landeten an die zuschauer...

Diskussionen zum FCZ
co2
Beitragvon co2 » 20.07.04 @ 16:46

Ich weiss ja nöd! d basler schüssed jedes mal pyros id südkurve! und stylos schüsseds au ine! und die gönd eim immer rächt knapp am chopf verbii! zum glück hätts (so vill ich weiss) no nie öpper ernschthaft verletzt! aber jetzt wos ois gar nüt agaht macht mer so nen elefant drus! es git immer schwarzi schaf! ich bin mir sicher das da drin de eint oder anderau scho mal pyro ufs feld grüehrt hätt! das isch genau so gföhrlich! aber es wird nöd gad en thread ufgmacht. wele bösi mensch hätt das gmacht?
Irgendwie fängt irgendwann irgendwo das Leben an!
I`m a Yellow Pisser and Proud of it!
Bild
GENAU!

flo
Linker Verteidiger
Beitragvon flo » 20.07.04 @ 18:14

Co2 hat geschrieben:d basler schüssed jedes mal pyros id südkurve! und stylos schüsseds au ine! und die gönd eim immer rächt knapp am chopf verbii! zum glück hätts (so vill ich weiss) no nie öpper ernschthaft verletzt!

Dann solltest du ja wissen, dass es Angenehmeres gibt, als wenn dir Stylos um die Ohren fliegen.

Co2 hat geschrieben:ich bin mir sicher das da drin de eint oder anderau scho mal pyro ufs feld grüehrt hätt! das isch genau so gföhrlich!

Nein, ist es nicht. Den Grund wirst du selber erkennen, wenn du etwas nachdenkst. (Soll keine Verteidigung des Pyro-auf-das-Feld-Schmeissens sein; das ist ebenfalls Scheisse, aber doch eine Stufe weniger gefährlich.)

Co2 hat geschrieben:aber es wird nöd gad en thread ufgmacht. wele bösi mensch hätt das gmacht?

Benutz mal die Suchfunktion in diesem Forum. Dann siehst du, dass auch die Leute, die in der Zürcher Fanszene was zu sagen haben, der Meinung sind, dass Pyro in die Kurve gehört, und nicht aufs Feld.
SchwarzRotGold

co2
Beitragvon co2 » 20.07.04 @ 18:21

was? pyro ufs spielfeld rüere sött nöd gföhrlich si? wie knapp gönd die amigs a de spieler verbii? hesch milan vs as roma gseh?

Bild

GENAU!

Jerkovic
Beitragvon Jerkovic » 20.07.04 @ 18:30

flo hat geschrieben:Nein, ist es nicht. Den Grund wirst du selber erkennen, wenn du etwas nachdenkst. (Soll keine Verteidigung des Pyro-auf-das-Feld-Schmeissens sein; das ist ebenfalls Scheisse, aber doch eine Stufe weniger gefährlich.)

Co2 hat geschrieben:was? pyro ufs spielfeld rüere sött nöd gföhrlich si? wie knapp gönd die amigs a de spieler verbii? hesch milan vs as roma gseh?

Lies doch bitte nochmals genau.
"Genau: Wie'd Affe: Scho chratze, bevor's überhaupt biisst."
Forums-Beitrag von Bostero am 28.04.07 @ 17:48 //www.fczforum.ch/phpbb2x/letzigrund-t14688.html

co2
Beitragvon co2 » 20.07.04 @ 18:44

es isch au ke stufe weniger gföhrlich!

Bild

GENAU!

Panchito

Beitragvon Panchito » 20.07.04 @ 18:50

auf dem feld ca. 25 leute
auf der tribüne x-tausend leute

das ist die stufe.
Proxima estacion..... Esperanza !!!

http://www.maketradefair.com

co2
Beitragvon co2 » 20.07.04 @ 18:51

ja da häsch rächt! aber ab und zue gahts uf em feld au knapp verbii!! isch eigendlich scho mal en spieler (ussert milan Roma) troffe worde vo pyro??

Bild

GENAU!

Zurück zu „Fussball Club Zürich“