Nati,FCZ,Favre

Diskussionen zum FCZ
lunde

Nati,FCZ,Favre

Beitragvon lunde » 14.10.03 @ 11:42

Tachjen

nach dem erfolg der nati gegen irland, ist mir eigentlich etwas ganz besonders aufgefallen, nein, nicht das kein fczler im team war, wer denn?, sondern das unser problem ganz klar im spielerischen bereich liegt. Wenn wir gesehn haben wie die basler mit dem ball umgehen können, wie spycher die linie auf und ab rennt wie ein irrer und denn ball nicht planlos nach vorne kickt, sondern versucht einen freien mann zu finden, wieso können das unsere jungs nicht?? und je länger je mehr beginne ich am trainer zu zweifeln. wir haben doch spielstarke spieler im mittelfeld die aber weder vorne noch hinten jemanden haben der sie unterstützt. D.H. der ball wird von der abwehr nach vorne geschlagen über unser mittelfeld hinweg, sodass die gar nie richtig ins spiel finden. da können wir zidane ins mittelfeld stellen und unser spiel wird nicht erfolgreicher. Basel hat Murat, GC Gamboa und wen haben wir? KELLER?? ich denke das der fcz mit einem 4-4-2 nicht zum erfolg kommen wird dann schon eher mit einem 5-3-2, das müsste sich herr favre mal überlegen.
so viel glück morgen
gruss
lunde

Mr. Blue

Beitragvon Mr. Blue » 14.10.03 @ 11:46

sorry aber bisch au scho es spiel diä saison go luäge???

so en bullshit!!

über das thema han ich gar kei bock zum diskutiere.
clickclack BOOM

Sascha
Forum Polizei Aspirant

Beitragvon Sascha » 14.10.03 @ 11:54

Mr. Blue hat geschrieben:sorry aber bisch au scho es spiel diä saison go luäge???

so en bullshit!!

...wie kann er denn, wenn er in Ungarn wohnt.......;-)

Dave

Beitragvon Dave » 14.10.03 @ 12:06

Hackäd nöd immär uf äm Keller umä! Ich find nöd das är schlächt schpielt, wie das ä paar Lüt i däm Forum sägät. Und dä Gamboa isch au nöd s Gällä vom Ei. Miär händ kein Bessärä! Dä Fischer isch halt nümä da, jetzt mümär halt mit denä Verteidigär uscho wo mir händ.
"Wenn jemand sagt, der FCZ sei kein Spitzenclub, habe ich Mühe, weiter zu diskutieren."
Ancillo Canepa

lunde

Beitragvon lunde » 14.10.03 @ 12:08

sorry aber bisch au scho es spiel diä saison go luäge???

so en bullshit!!

Nein ich habe kein spiel live gesehen, aber ich habe gc-fcz gesehen und st.güllen-fcz auf SAT1 und sorry das war ganz übel. und das du kein bock hast darüber zu diskutieren zeigt doch das ich recht habe. keine argumente...
gruss
lunde

Dieter

Beitragvon Dieter » 14.10.03 @ 12:23

lunde hat geschrieben:sorry aber bisch au scho es spiel diä saison go luäge???

so en bullshit!!

Nein ich habe kein spiel live gesehen, aber ich habe gc-fcz gesehen und st.güllen-fcz auf SAT1 und sorry das war ganz übel. und das du kein bock hast darüber zu diskutieren zeigt doch das ich recht habe. keine argumente...
gruss
lunde

klar hast du recht... ein 5-3-2 ist die einzig wahre Aufstellung, bei diesen Spielern...

Lunde for Naticoach

Mr. Blue

Beitragvon Mr. Blue » 14.10.03 @ 12:44

lunde hat geschrieben:sorry aber bisch au scho es spiel diä saison go luäge???

so en bullshit!!

gruss
lunde

also chasch du das minere meinig nah garnöd beurteile!! 2 mätch gseh und so en stuss usezlah!! aber sorry!!
ich gange wuche für wuche egal wo und egal wenn de FCZ go luäge. reg mi au vill uf, aber bin sicher nonig so wit zum so en stuss usezlah.

ich hans gfühl. das gaht lüt so win ich wo fascht immer oder sogar immer a de mätch sind, so dörfed rede. aber sicher nöd jungs wi du wo niä gönd. us wellem grund au immer.

wenn ich fascht kei spiil vo eusne jungs gseh het, den würd i si au nöd kritisiere dainne.

aber jedem das seine. me muss ja nöd mit allne meinige übereinstimme.
das isch jaz hald mini meinig gsi zu dem.
clickclack BOOM

Zurück zu „Fussball Club Zürich“