YB-FCZ

Diskussionen zum FCZ
edith
Mutter der Südkurve

Beitragvon edith » 27.07.03 @ 13:23

was ich dazu sagen kann , Panchito hat frischen Wind ins Spiel gebracht,er war wirklich nicht so schlecht wie man schreibt.Alles andere ist O.K

Taini hat mir gut gefallen ,er muss sich noch steigern. Es wird bestimmt besser geben wir unserer Mannschaft Z E I T.

grüsse Edith

ich bin stolz ein FCZfan zu sein.

Boulevard-Tippse

Magro

Beitragvon #10 » 27.07.03 @ 13:24

Magro hat geschrieben:igang jetzt scho sit14 Jahr go legä und jedes jahr di gliche wort und kei Leistig.Man di müend mal gspürä das eus das nöd scheiss Egal isch.

Amne Gygax sind mir Fans doch scheiss EGAL

TUTTI BASTARDI

Han kei Geduld meh zum däne Tuble zuezluge.

Dann behalt den Mist doch für dich. - Schon lange keinen solchen Unfug mehr gelesen!
Membre du groupe Hassli

Geronimo

Beitragvon Geronimo » 27.07.03 @ 13:26

Ja geschter isch wirkli wieder en Match zum Vergessä gsi. Ide letschtä Minutänä hends erscht zeigt dases ja chöntid.
YB hed vo de Spieler här niä so guäti we mier, aber sie spiled mit Härz und fürs Publikum au wenn die nid so Heissblüätig sind.

FCZ forever

Magro
Wohnort: Ja dänn schrieb i halt nüt meh inne als Wohnort=Obdachlos!!!

Leistung

Beitragvon Magro » 27.07.03 @ 13:35

Ja,und was sell mär dänn dinere Meinig nah mache?Tümmlidrehiä,oder Dmaroni i dä hose chehre?

I zahl jedes mal für dä scheiss Itriit,jedes mal dä glich scheiss.

Aber lieber dumm is Forum ine schriebe und i dä kurve dänn döt hocke und glich über dSpieler fluechä.

Célina

Re: Leistung

Beitragvon Célina » 27.07.03 @ 13:54

Magro hat geschrieben:Ja,und was sell mär dänn dinere Meinig nah mache?Tümmlidrehiä,oder Dmaroni i dä hose chehre?

I zahl jedes mal für dä scheiss Itriit,jedes mal dä glich scheiss.

Aber lieber dumm is Forum ine schriebe und i dä kurve dänn döt hocke und glich über dSpieler fluechä.

Wenns dich aschisst in Letzi z'gah und Geld (für dä "scheiss" wie dus nennsch) uszgäh, denn las doch! Es zwingt dich niemerd dezue!!!

Wer mich kennt, weiss, dass ich nöd eifach i dä Kurve hocke und über d'Spieler motze, glaubs mer!

Was mer mache söll? Am Favre Ziit la. Er isch de Trainer und nöd du! Isch villicht au besser e so, denn bi dier würdi kein Spieler meh spiele chöne, wills alli e Hirnerschütterig hend, vo de Schlägerei! :-))

Nei, isch jetzt nöd ernscht gmeint gsi. Ich verstahne ja au din Ärger, aber en Spieler abzschlah isch jetzt würkli s'dümmschte vom dümmschte!

Der Wolf

Re: fcz

Beitragvon Der Wolf » 27.07.03 @ 14:44

Magro hat geschrieben:I wer däfür das mär das wie in Italie reglet.Wenns wieter so än scheiss zämme spielet,dänn verhaut mär mal so richtig eine wo kei leistig zeigt.

Bleib doch ab jetzt einfach zu Hause und versuche mal ein wenig DENKEN zu lernen!
Braucht auch etwas Zeit und geht nicht von heute auf morgen, aber du brauchst dafür wenigstens keinen Eintritt zu bezahlen.

Fige
Beitragvon Fige » 27.07.03 @ 16:04

edith hat geschrieben:Taini hat mir gut gefallen ,er muss sich noch steigern

Oh ja Taini muss sich noch schwer steigern!!!

Er hatte zwar durchaus gute Szenen, aber das 2. Gegentor geht meiner Meinung nach zum grössten Teil auf seine Kappe. Er kommt nur halbbatzig aus dem Tor, steht im Niemandsland, da er nicht nahe genug bei Leandro war und eben auch nicht im Tor. So machte er es Leandro sehr einfach, ihn zu überloppen.

Zurück zu „Fussball Club Zürich“