Jungs und Mädels gsehnds mal ii, dass das Stadion baut wird, das isch jetzt eifach so!
Es isch viel wichtiger, dass mir eus für 2 Fankurve sowie für Stehplätz etc. issetzet!!!!!!!!
reto hat geschrieben:Ché Guevara hat geschrieben:aja momoll mir hend ja im moment viiiiiiil meeh zuäschauer als genf! so en quatsch!
..und übrigens; wiso söt grad nach 23 (2007 sinds denn scho 27) erfolglose Jahr, de FCZ denn wieder erfolgrich schpiile und somit für gueti zueschauerzaale sorge ,wenn mir es neus stadion hend? denn au wenn s 5 eck mir coiför, shopping center, hallebad usw. ufwartet werded lüüt nöd cho es spiil gege wiil go luegfe wenn züri 3-1 verlürt! aber isi ihr chönd mir ja au ersch 07 rächt ghe.....NUR dass es denn definitiv z spaat isch!
Hast recht. Besonders wenn man sieht, das Servette dieses Jahr ohne Eröffnungspiel einen höheren Zuschauerschnitt hatte, als der FCZ.
flöru hat geschrieben:genf hat die grossen spiele gegen lausanne und gegen sion nicht mehr!
aber dennoch ist dieser schnitt den sie dort unten haben, SEHR Bedenklich. Im neuen Stadion werden sich die "neuen" Fans an den erfolgreicheren und "besser" vermarkteten Verein (sprich AG) halten und wer das im Moment und wohl auch dann noch ist wissen wir alle......
Zurück zu „Fussball Club Zürich“
Mitglieder in diesem Forum: 18_FCZ_96, Blerim_Dzemaili, Gian, Google Adsense [Bot], Kollegah, Mushu, Schmiedrich, Schönbi_für_immer, spitzkicker, s'Efeu, Ujfalushi, zhkind, zuerchergoalie, Zürcherflyer und 299 Gäste