Beitragvon Célina » 09.03.03 @ 19:03
Ja, was söll ich schribe? Weiss es au nöd. Uf jede Fall isch am Afang e super Stimmig i de Südkurve gsi und es het au relativ vill Zueschauer gha. Irgendwie hani s'Gfühl gha, dass ussert de Guerrero niemerd richtig kämpft het. Sorry, aber mit sonere Istellig dörf mer eifach nöd uf de Platz. Wo de Quentin verletzt use het müesse, han ich fascht en Herzinfarkt übercho, aber für das het d'Verteidigung nöd schlächt gspilt. Züri isch scho klar besser gsi, aber würklichi Torchance hends au nöd gha. S'Erschte Goal isch dur de König zstand cho. Ich glaube er het de Bll mit sinere Hüft is Goal befördered, aber niemerd het würkli gwüsst, dass es es Goal xi isch. Zum Glück het de Yasar denn ggrad usgliche! Danke! Dur das hend mier wenigschtens ein Punkt gmacht. Am Bregy sini Ufstellig hani wieder e mal nöd verstande, aber lömmer das. Die Verletzte mached mier aber scho e chli sorge. Han de Gygax no gseh wie er zum Auto ghumpled isch und ihn d'Frau gstützt het. Hoffemer nöd, dass er au no verletzt isch, denn Keller, Quentin, Pallas, Hellinga, (wer hani vergässä?) langed eigentli. Uf jede Fall muess e klari Steigerig gägä GC ane, denn ich wot en Sieg endli e mal gägä die und ich stah sicher nöd ellei da. No öpis. Am Schluss hend alli Spieler i d'Kabine wellä, wäri de Iodice nöd gsi, hettis kei Welle meh gäh. Sorry, aber wenigschtens vo de Fans verabschide chönteds sich! Ja nu, bin e chli hässig! Also, schöne Abig no!
Grüessli
Célina