Dini Mueter hat geschrieben:chaquetillas hat geschrieben:As schreibt Zürich sei der Beginn auf dem Weg zum 10. Titel!!!
Marca erwähnt Zürich nicht einmal.
Und in den Foren wird über Tickets und über die höhe des Siegs diskutiert.
Ich als Madrileño freue mich riesig denen zu zeigen was Fussballliebe heisst. Keine Millionen, keine 80000 Zuschauer, nur eine Kurve die DUREDEIT. Hoffe nur das die FC Schwiitz fans bis morgen auch die Texte der Lieder gelernt haben.
Wie soll das möglich sein? Ausserdem ists mir recht, wenn die nach dem scheiss CL-Rummel nicht mehr kommen. War ja am Samstag wieder mal fast an der Schmerzgrenze, was da alles in der Kurve rumstand. Ey nei! FC Schwiiz Fans in Muuuul!
Man kann ja vor den Spiel auf jeden Sitz einen Flyer, mit all den wichtigsten Lieder, ane tuen:
Hoi Zäme! Damit mer au alli lieder chönd, wo die cool Südkurve singt, hämmer die wichtigste ufglistet:
1. Hopp FCZ, Hopp FCZ, Hopp FCZ
2. Alli Schwiizer sind hüt Züri fän, Alli Schwiizer sind hüt Züri fän, au basler händ hüt ziiri gern...
3. GC ghört is WC, GC isch nieneme, 1x dürespüele und scho sinds am hüüle!
4. Hurra, Hurra wäg Real simmer da!
5. Ronalo, Ronaldo, hey chum doch zu eus, das wär doch mal öppis neus! in Züri wohnt de Hirschmaa, weisch wie wür de freud ha!
Edith: 6. Kääämpfe Züri, Kämpfeee