sorry man sieht in deinen postings deutlich, dass du KEINE AHNUNG hast.
auch bezüglich, was in den letzten jahren von fans und verein dagegen unternommen wurde.
CW hat geschrieben:sorry man sieht in deinen postings deutlich, dass du KEINE AHNUNG hast.
auch bezüglich, was in den letzten jahren von fans und verein dagegen unternommen wurde.
Talker hat geschrieben:rote karte hat geschrieben:Aber ich denke der FCZ wird seinen Grund dafür gehabt haben. Sorry Jungs.
Erzähl mir doch nicht, dass der FCZ auf Jungs aufmerksam werden, die nichts unternehmen?
Saïra hat geschrieben:liebe verein denkeder ned s hooligan -"problem" isch fengs so gross dasr chli zspat sind mit welle masnahme zur idämig zbringe? sitz fuessball giit ,giiz fans wo sich nebedem spielfeld prügled...richtig en modesport isches ersch worde wo medie und polizei dere sach ufmerksamkeit gschenkt hend...machtz Klick??die meischte hools,voralem die jüngere sind eifach ufmerksamgeil....userdem wo mer das problem na heti chöne löse,wo sich alles nu in england abgspielt het,hend die liebe lüt de fehler gmacht d entscheidige lüt z überlah wo uf höcheri schuele gange sind,(zur erinnerig, fuessball isch früener n sport vom fuessvolk xi,und vor 40 jahr het sich keine us de obere schichte fü de sport intressiert)..& hüt macht mer wida de glich fehler und laht irgendwelchi verhaltenswüsseschaftler a die sach..ich bezwiefle das die lüt irgendwenn e ma selber innere fuessball schlegerei verwiklet xi sind,und wie wot mer es gfühl vonere masseschleglete kenne wemer selber nie debi xi isch??
es isch lächerlich die prüglende fans uszgschlüsse,wer nöd IM stadion sich vezt wird das usedra mache wenes würkli will...& warum lönder die lüt ned eifach prügle,wens sich selber d nase bluetig schlat mues das ja d bullerei nöm überneh...!!!!
userdem isches zimli denebed uf grund vo irgendwelchne fottene stadionverbot z verteille.. vewütsched ois innere tätigkeit und jede nimmt das stadionvebot meh oderweniger her...
stadion söt fü alli zuegengig si und so lang pädophili kei spielplatz vebot hend festahnis ned dasmer fans wo de verein liebed,vom stadion usgschlüsst...
Zurück zu „Fussball Club Zürich“
Mitglieder in diesem Forum: Mushu und 310 Gäste