jetzt muss der Verband durchgreifen!!!!!!!!!!!!

Diskussionen zum FCZ
C.D.M.
Oschttribüne

Beitragvon C.D.M. » 14.05.06 @ 11:18

Basler_Bebbi hat geschrieben:Alli Ziircher, wo gar nit z'basel gsi sind sölle do drzue mol gar nit sage. Die hend nämlig gar nit mitbekoh was abgange isch. Weils Fernseh Radio etc. sowieso nit richtigs wüsse. Für mich verständlich wenn ihr euch ufreged was im Stadion abgange isch, dass isch nit ok gsi find ich au. Aber das wo usserhalb gsi isch, d'polizei het eifach überhaupt kei Überblick gha, die hend alti Männer mit em wasser bespritzt wo über d'stroos gloffe sind. Tränegas an d'Tramstation gschosse wo lüt ufs Trämli gwartet händ usw.

P.S. Wenn Basel Meischter worde wär, wär genau s'gliche passiert. D'Ziircher hend jo genau so droht s'Stadion z'stiirme.

euer mediensprecher zindel so was von einem weichei... vor dem spiel wurde von der polizei angewiesen beide Sektoren mit einem Zaun zu umzäunen... was passiert..die zürcher in einem 2.20m hohen zaun...eure schlauen "fans" nichts...zindel "bei uns ist hier noch nie was passiert"... so ein vollidiot.... und es ist genau das eingetroffen wir haben euch in der 93. minute den KO Schlag versetzt... wie blöd müsst ihr sein mit petarden auf die spieler loszugehen..???

Eure Arroganz schon vor dem ebay spiel..wir sind meister... dann noch die choreos mit dem rathaus express...was macht ihr jetzt??? trauern...ja macht das und lasst uns feiern!!!!!!!

FCZ SCHWEIZERMEISTER 2005/2006
Tage die man NIE vergisst:

13.5.06 FCZ SCHWEIZERMEISTER 2005/2006
24.5.07 FCZ SCHWEIZERMEISTER 2006/2007
24.5.09 FCZ SCHWEIZERMEISTER 2008/2009

Basler_Bebbi

Beitragvon Basler_Bebbi » 14.05.06 @ 11:22

ich ha jo gseit was im stadion abgange isch find ich au nit in ordnig!!!! aber usserhalb het polizei eifach kei plan gha was sie mache. Und usser dem dr Gross het jo nach em Match em FCZ gratuliert ich weiss nit was ihr so blöd umehüllet vo dr gross gratuliert nit usw.

C.D.M.
Oschttribüne

Beitragvon C.D.M. » 14.05.06 @ 11:23

Basler_Bebbi hat geschrieben:ich ha jo gseit was im stadion abgange isch find ich au nit in ordnig!!!! aber usserhalb het polizei eifach kei plan gha was sie mache. Und usser dem dr Gross het jo nach em Match em FCZ gratuliert ich weiss nit was ihr so blöd umehüllet vo dr gross gratuliert nit usw.

umehüllet??? denke das machet ihr oder...ihr sind ja 2te worde..

mir sind meischter!!!!!!!!!!!

bboris
Beitragvon bboris » 14.05.06 @ 11:25

OH FC ZÜRIII SCHWIZERMEISCHTER OHHHH OHHHHHHHH OH OH OH

Aloe

Beitragvon Aloe » 14.05.06 @ 11:26

ist das noch fair was nach dem spiel abgegangen ist? gehört das zum fussball? :-S

C.D.M.
Oschttribüne

Beitragvon C.D.M. » 14.05.06 @ 11:27

Aloe hat geschrieben:ist das noch fair was nach dem spiel abgegangen ist? gehört das zum fussball? :-S

denke die frage erübrigt sich oder??? hast ja die bilder nach dem abpfiff gesehen!!

fat

Beitragvon fat » 14.05.06 @ 11:41

Basler_Bebbi hat geschrieben:Alli Ziircher, wo gar nit z'basel gsi sind sölle do drzue mol gar nit sage. Die hend nämlig gar nit mitbekoh was abgange isch. Weils Fernseh Radio etc. sowieso nit richtigs wüsse. Für mich verständlich wenn ihr euch ufreged was im Stadion abgange isch, dass isch nit ok gsi find ich au. Aber das wo usserhalb gsi isch, d'polizei het eifach überhaupt kei Überblick gha, die hend alti Männer mit em wasser bespritzt wo über d'stroos gloffe sind. Tränegas an d'Tramstation gschosse wo lüt ufs Trämli gwartet händ usw.

P.S. Wenn Basel Meischter worde wär, wär genau s'gliche passiert. D'Ziircher hend jo genau so droht s'Stadion z'stiirme.

du bist aber wirklich ein ganz lustiger: natürlich wissen wir das die bullen meist keinen plan haben .... aber du musst eben die reihenfolge der ereignisse anschauen, dann verstehst du es vielleicht auch: 1. zuerst dumme basler fans - 2. dumme basler fans, welche die normalen matchbesucher als schutzschild benutzen - 3. dann dumme bullen (meiner meinung nach im stadion aber gut und konsequent gehandelt haben) die planlos rumwandeln und rumballern.

in einem bin ich aber auch der meinung, dass die basler fans nicht ganz alleine schuldig sind. die arroganz ihres vorstands ist das eine, die überagressive art der spieler eine andere. oder war es etwa ein schaurig dummer zufall, dass jener fcz-spieler der in den letzten spielen bei allen toren den fuss dazwischen hatte un der wohl sicherste penaltyschütze des landes ist, schon in der 1. minute abgeschossen wurde. ich sage nur: feine sportsleute....

Zurück zu „Fussball Club Zürich“