Slor hat geschrieben:Mein Süsser, du musst dich doch nicht für etwas entschuldigen, wovon du gar keine Ahnung hast!
Ausserdem ist das hier dein thread in dem du dich ein wenig austoben kannst, also walte deines Amtes!
genau, das mein ich doch auch, mein Süsser!
also, damit das Deppentum befriedigt wird hier noch die LETZTEN Auswertungen!
G@ngst@
der 22 jährige Gangster vom Albisriederplatz musste den Schuh machen und treibts jetzt im Kreis 11 bunt. Leider nicht mehr Mitglied beim FCZ! Er kauft sich schon seit legendären 6 Jahren ein Sâisonkarte, und auch schon vorher vom Papi, WAUHHH! war in Kopenhagen und ist cool; also: BESTANDEN!
Mandingo aka Mich-I
BESTANDEN, wieso ist mir eingentlich egal! das meint er mich scheissts jetzt nämlich an:
Als Kind überhaupt nicht, da mein Vater nicht Fussballinteressiert ist, fehlte mir einfach einer, der mich an die Matches mitnahm. Unterdessen aber an jedem Heimspiel und an vielen Auswärtsspielen (Güllen, YB, Bisel, Aarau, Schaffhausen, GC). Er wohnt übrigens in Wiedikon in der Binz, HURRA! Auch er OT SEKTOR N, ist dort nicht auch Stu und die anderen Admins und Züri Latino, ich wechsle jetzt dann auch dorthin! DEFINITIV das brauch ich noch!
besuchst du die Spiele allein oder mit Freunden?
Mit Freunden. Bzw. allein, aber ich treffe die Freunde dann spätestens im Stadion. so und jetzt fährt mir das blaue atömli langsam ein (halbes gedroppt) und ich sehs nicht mehr; BESTANDEN!
und weiter gehts auf meinen Drogentrip, mein gott hab ich eine Bimbe sehe kaum mehr auf den Bildschirm bins euch aber schuldig:
pexito
seit 15 Jahre fan, dazwischen viele persönliche Probleme wie Studium und finanzielles desaster (er zahlt heute noch) Ich geb pro Jahr etwa 200 CHF für Schals und spezielle Shirts (Südkurvenzeugs) aus, plus nochmals etwa 150 für Choreos (Spenden) , ein SUPERFAN, der trotz hocher SChulden noch immer für Choreos sponsort. Und dieser Scheiss Marcel Ospel züglet noch nach wollerau um steuern zu sparen, ist die Welt nicht beschissen und kaputt? BESTANDEN LIEBER PEXITO ICH LIEBE DICH
dunklerbruder bis jetzt am KLARSTEN BESTANDEN
hier wieso:
Wie lange bist du schon FCZ Fan?
Das Jahr zu nennen ist absurd; bin nun im 2ten Lehrjahr, und fcz fan seit der 4. Schulklasse, primarschule, weil der fcz jedoch nicht meine frau, meine freundin, oder meine mutter ist, weiss ich den geburtstag dieser bindung nicht, und kann dir keine jahreszahl nennen, leck du mir du hesch es glück dass der antworte bi dene 5 tests woni morn han, kv sucks
Besuchtest du in dieser Zeit regelmässig Spiele des FCZ ?
Da ich vor eme monet operiert worde bin ade lunge, und s mir verdammt verschisse gaht irgendwie nach dere op, und ich s gfühl han es isch maybee anything schief gloffe, bini i letschte ziet nid dezue cho ad mätch z gah, also sprich ken einzige uefa cup match sogar, wemmer nid seit gsundheit gaht vor, verständlich, sogar für dich nöd?`
PS FAN SI HEISST NID; WUAAH huere geil SÜDKURVE, GÖMMER ANNE, STÖMMER INNE, GRÖHLEMER MIT! FCZ fan si heisst, au chenne dihaime am tv luege, und wenn dr z es goal macht, denn schlaht dis herz für ihn und du stahsch uf, schreisch jublisch, wmmer e chiste kassiert, schisst di gad de rest vom tag ah!
bei Unterbruch; erkläre bitte den Unterbruch?
Besuchst du ALLE Spiele des FCZ (also auch Freundschaftsspiele oder Auswärtsspiele an schwîerigen Tagen (z.B. an einem Mittwoch)?
Weg de lehr ehner nöd, s problem no, woni no fit gsi bin, hani handball gspielt, und das nidemal schlecht, drumm, viel trainning, denn schuel, han leider numme am week end ziet für min fcz, leider hani au no anderi freiziet, und bin ken hardcore fan, oder bekenne mi zumindest nid dezue, bin en eifache fan mit herz und schmerz
Wieviel Zeit vor dem Spiel befindest du dich bereits im Stadion?
da ich ehner en unpünktliche mensch bin, chummi meistens z spat, hehe sogar mini fründin muss uf mich warte, mit mir muss mer halt scho immer + 15 minute zude echte ziet rechne! isch leider so, und de immerwährendi lapsus cha nidemal dr fcz usbade, aber bide mätch gib mer bsunders müe und bin bim ahpfiff dinn!
Nenne die letzten 10 Trainer des FCZ:
Ui so lang bini ja nid fan, aber was ich mich erinnere chan isch de bregy das sackgsicht und vor im de ponte wenni mi nid tüsche, de gress ischen geile siech gsi, efach en glücksbringer, ah ja, schad ischn dr köbi nid worde anstadt favre, er wär ja nummer 1 gsi zum Vorschlag!
aber naja, wär au ehnder nati trainer worde, als schwizer fussball legendä
Nenne alle Präsidenten die der FCZ schon hatte:
Junge Sven Hotz, de isch sit 10 jahr oder me am rueder!
Aber ej, guckst du google, jede "MODEFAN" chönts det downloade! bin leider nid sonen alte haudege, rücksicht uf mis zarti alter
bist du Mitglied beim FCZ?
nei leider nid, s einzig wo mi ha chenne entschlüsse isch d fanliga gsi, zum me lüüt mit sympathie uf fcz kennezlehre, aber ebe ziet u.s.w., wenn mitglied bisch musch au zahle, bütet d lehrling nid immer us ;)
Wieviel Zeit investierst du neben dem besuchen der Spiele in den FCZ (Internetforen, Flachpassbar, Trainingsbesuche)?
Internet, uf all fäll, Fla Pa, ab und zue nach de mätch, gahne aber lieber andernorts eis go zie! heisst nid dass mer d fla pa geil finde muess als fan.
Wohnst du in der Stadt Zürich (wenn möglich Kreis 3/4/5)?
kreis 10 wipkinge mini viertel ;)))
besuchst du die Spiele allein oder mit Freunden?
alleige nid du spassti, sichr mit kollege! zwar sind die meiste wo zu mim bekanntschaftschreis ghöred, secondos, sprich juve oder so was fan, mis herz schlaht au ender für rote stern belgrad, im glieche zug wie fcz!
aber mit de beste 3 bini immer da wenns allne gaht! HAN KEIN BOCK ALLEI AD MÄTCH Z GAH, sowas ischmr doch z truurig und als schüche mensch hetti sowieso chli angst ;))))
Unterstützt du auch die Nationalmannschaft?
ja das scho, hehe muss der d spieler ufzelle, aber ebe als serb stahni me hinder serbie montenegro, schwärm, stankovic, kovacevic, kezman, efach göttlich, aber ebe, da kein satelite tv mussi fasch ch mätch luege ;) aber stahni immer hinder de schwizer, obwohl i amel mi fröge wie mer soo schlecht chan spiele (israel, zypere) hesch nid gwüsst wer s schlechter team isch! musch zuege über din nationalstolz hinweg, hoffe aber dass mer die arrogante franzose tut wegfege!
Was denkst du zum Thema Fusion mit GC?
nei chasch vergässe, die idee isch zum chotze, ich würs au zum chotze finde wenn gc abstiegt oder mir!
derby ghört efach dezue, und dass nimmt eus niemert weg! sind efach die geilste mätch!
Wieviel Geld gibst du regelmässig aus für den FCZ (erwerb von Leibchen etc., Fanutensilien)
Ja hehe jedi saison s libli für de sportuntericht, trainning! schal, naja han scho gnueg alti, chaufe ke neui, findi design mässig au nümm so das wahre! fan utensilie, baby set hani gad kauft, für kolleg wo vater worde isch, sooo geil :D
bist du im Besitz einer Saisonkarte?
nei, leider nid, ebe ziet mässig u.s.w., s wür sich efach nid lohne für mich!
Seit wievielen Jahren kaufst du dir Saison für Saison eine Karte?
Bei Unterbruch bitte erkläre den Unterbruch?
anderi erklärig, frög doch wege de uswärtsmätch u.s.w.
PS. wenn das mail a mich gilt zum mir understelle ich seg en modefan, gahts mer am arsch verbie! wie anderi über mich denked! und all wo nid regelmässig ad mätch gönnd als modefan abzstemple isch au nid fair!
fcz ide 2tä liga i wür ab und zue go luege soviel wie jetzt! uf die türe würscht channi nid verzichte.
AH JA WICHTIG: MIN ERSTE FCZ MATCH
isch dihai gege xamax gsi, bin uf de tribüne ghocket, min vater nebed mir :D ich als chliine pfüüdi, hoooop fcz gschroue, d räng lääär gsi, d süüdkurve au mega wenig bsetzt!
ABER S HET SPASS GMACHT, mir hend gunne gha!
sit det ah hani s gfühl dasi em fcz glück bringe, wenni im stadion bin, spieleds efach besser ;)))) denkt eh jede so :D
weiss vom match no genau wie de bieli die alt ratte s goal gege eus gmacht gha het!
Und denn hemmer dopplet zuegschlagge gha! hehe, jaja de vergissi nieme :D und min vater het gstrahlet! au sin erste fcz match gsi, isch nid so de fuessball fan, was mer nid alles für sini chind macht?
ALSO geili aktion Phil, dini ihträg sind immer en gnuss WIETER SO!
Hebs guet, schrieb mer vo mir us es feedback oder lases.
gruesss vom obiiiiiiiiiiiii
BSTANDEN
mein gott han ich eine scheibe vor dem kopf durch mdma bedingt aber weiter gehts.
RAIMoNDO P
bestandn ist ein super fan der nur in der winterpause keine spiele besucht, saisonkarte sei was für modefans weil es für den echten fan ein genuss sei zu vollen preis match für macht zu bezahlen, WOHNORT: hab ich mal, sogar im Kreis 9 und auf dessen boden steht der letzitempel, nicht vergessen, SUPER---AUCH BESTANDEN MUSS JETZ ABBRECHEN WEIL ICH ALLES VERSCHWOMMEN SEHEH! ACH JA ich hab noch vergessen das der RAIMONDO schon seit 1979 Fan ist und nach dem spiel immer noch im flachpass bar ist; auch ist er jeden tag in internetforen des FCZ! BESTANDEN