Der Fortschritt in der SK

Diskussionen zum FCZ
Fake

Beitragvon Fake » 23.03.05 @ 15:54

lunatic hat geschrieben:
Crack Baby hat geschrieben:Mich würde interessieren was eigentlich der wahre Grund für diese Entwicklung in der SK ist.

Was meint ihr so dazu?

wills geili pulli mached? wäg dä pyro? wills eifach uh cool isch? will d'kollegä gönd? wills lauft?

ot und numä ot!!

Ober Krass Mann! Auf solche Antworten scheiss ich drauf!

lunatic

Beitragvon lunatic » 23.03.05 @ 16:19

Crack Baby hat geschrieben:
lunatic hat geschrieben:
Crack Baby hat geschrieben:Mich würde interessieren was eigentlich der wahre Grund für diese Entwicklung in der SK ist.

Was meint ihr so dazu?

wills geili pulli mached? wäg dä pyro? wills eifach uh cool isch? will d'kollegä gönd? wills lauft?

ot und numä ot!!

hey baby, bleib doch einfach mal locker und mach kä tänz...
I like my sugar with coffee and cream.

zuerichi

Beitragvon zuerichi » 23.03.05 @ 17:21

da sind doch also vor 10 jahr 20 fans i de südkurve xi und hüt sind alli i dem forum!
ich ja nöd aber das getrau ich mich gar nöd zäge will ich dänn doch en modefän bin gälled.
however, warum häts mehr publikum als au scho? ich bin früehner nie gange obwohl eigentlich fczfan sit geburt, wills mich nöd interessiert hät. so mit 15i hanich mich für fründinnen, droge und so interessiert, später familie, job und so. und vor es paar jahr han ich gmerkt, dass vill kumpels vo mir, won mit mir zum plausch fuessball spiled, so alternativliga und so in flachpass gönd und dert trink ich ganz gern mal es mineral oder öppis ähnlichs.
tja und so ähnlich wirds no villne ga, sit fuessball nüm nur de peinlich lokalpatriotischi groove hät, respektive sit mer chann drüber stah
imho

Fake

Beitragvon Fake » 23.03.05 @ 20:22

lunatic hat geschrieben:
lunatic hat geschrieben:

Was meint ihr so dazu?

ot und numä ot!!

Du hast mir nichts zu sagen wie ich drauf sein soll.
Du hast ja mit dem Tanzen angefangen. Deine Antwort auf meinen Posting, hat das Niveau eines Hoppers.
Und schreib entweder in Hochdeutsch oder in Schweizerdeutsch.

salinas

Beitragvon salinas » 24.03.05 @ 0:18

Talker hat geschrieben:das waren noch zeiten! Kann mich auch noch daran erinnern! so vor über 10 Jahren als Imbach und René sowie Maya und co noch die einzigen in der Südkurve waren. *g*

Da bin ich richtig froh dass wir jetzt eine geile Fanbewegung haben. Aber vorsicht! der FCZ ist momentan ziemlich in Mode! Mal schauen wenn sich die Mode ändert, ob die Kurve dann immernoch voll sein wird. Ich werde dort sein. Auch wenn nur ca. 20 Nasen dort stehen werden, wie vor 15 Jahren!

Ende der 80er, waren die Fans sogar in der "Ostkurve", ja es gab dort ein paar Stehplätze mit ca. 30 Nasen! Hat noch jemand ein Foto von damals?

lunatic

Beitragvon lunatic » 24.03.05 @ 8:50

lunatic hat geschrieben:
lunatic hat geschrieben:

Was meint ihr so dazu?

ot und numä ot!!

Du hast mir nichts zu sagen wie ich drauf sein soll.
Du hast ja mit dem Tanzen angefangen. Deine Antwort auf meinen Posting, hat das Niveau eines Hoppers.
Und schreib entweder in Hochdeutsch oder in Schweizerdeutsch.

immer locker bleiben, sag ich, immer locker bleiben, baby....
I like my sugar with coffee and cream.

Dunklerbruder
Beitragvon Dunklerbruder » 25.03.05 @ 20:24

zuerichi - en fette Respect a dis Posting!
Die Fankultur erinnered nümme an Fuessball, as wow de FCZ spielt und de Filipescu git e Flanke geg füre!
Nei, es erinnered immer meh as debie Sie, as cool Sie, u.s.w
Und de Usdruck modefan tönt au wie ne beleidigung! Eigetli SCHADE!
Schade isch es au z behaupte du segsch en Modefan willd nid a jede uswärtsmatch gahsch, oder will dich amigs d Problem vo dim eigete Läbe vor em FCZ- Match iholed ;) fraue, job, ahläss, Schuel, mer mues Prioritäte chönne setze, dörf aber s hobby nie vergässe!

Ich will efach säge, En FCZ FAN isch jede, wo am Spiel, vor em Fernseher, ide Zietig oder ebe am Match sogar per Radio das Spiel vom Klub effektiv mitverfolgt, oder au spöter mitüberchunnt, und chan sägge, yeah GOAL, oder wo efach emotionsglade debie isch! hühled wenn der FCZ verlüred so wie ich letsch jahr im cup, jede weiss vo was ich rede! und ich schäme mich nöd für mini träne!

Das isch es verdammt strubs posting, aber ich hoffe Ihr checked d Moral und de Sinn devo.

Usserdem Crack Baby, provozier idem Forum nid! wenn ke ahnig hesch was sarkasmus oder efach en normale joke isch, den musch di gar nid mälde! und es isch au scheiss egal wer i wellem dialekt schriebt, d hauptsach isch dass mers verstaht!

Die dizzzereie chönnder ja au im private mache und nid eso Spam mässig de INFORMATIV THREAD verpeste ;)

aso peace, schöne zäme
fk prijedor rudar

Zurück zu „Fussball Club Zürich“