EM-Out für Streller - Verdacht auf Schienbeinbruch

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
franzl

Beitragvon franzl » 30.05.04 @ 21:34

züri-latino hat geschrieben:Ich wäre dafür das Köbi Kuhn 1-2 Spieler aus der U21 nachnominiert!!

Wenn ich die 1. Halbzeit des heutigen Spiels anschaue, hätten es Zambrella und Chiumiento alleweil verdient!!!!

tish

Beitragvon tish » 30.05.04 @ 21:39

Also de Chiumiento isch es Jahrhunderttalänt...Hammer Fuessballer..

Florian

Beitragvon Florian » 30.05.04 @ 23:21

Är söll dä Chiumento mitneh, dänn hät er glichzititg än Stürmerersatz und au no än Ersatz, falls dä Yakin mal usfalle sött. Wie isch das jetzt eigentlich mit äm Nationewechsel, wo me neu bis zume gwüsse Alter mache chann? Gaht das au no, wänn mer i dä A-Nati gspielt hät? Dänn suscht isch es ja eher unwahrschinlich, dass dä Chiumento überhaupt spiele wott...

Blerim_Dzemaili
Beitragvon Blerim_Dzemaili » 30.05.04 @ 23:41

Mageta hat geschrieben:Är söll dä Chiumento mitneh, dänn hät er glichzititg än Stürmerersatz und au no än Ersatz, falls dä Yakin mal usfalle sött. Wie isch das jetzt eigentlich mit äm Nationewechsel, wo me neu bis zume gwüsse Alter mache chann? Gaht das au no, wänn mer i dä A-Nati gspielt hät? Dänn suscht isch es ja eher unwahrschinlich, dass dä Chiumento überhaupt spiele wott...

Also, sobald äd Chiumento än Einsatz für A-Nati gha hät, chan er nümä d'Nation wächslä....drum find ich sött dä Köbi ihn unbedingt nur scho wägä däm Grund mitnäh uf Portugal und ihm sägä dass er chan mitcho und unter Druck setztä, will dänn isch d'Chance sicher da, dass er ja chönd sägä und dänn au spielt und dänn heisst's ciao Italia...
Klar, isch äs än Traum für Italien spielä, aber mal ganz ehrlich, au wänn er äs Jahrhundertalent isch, Chance sind grösser, i dä Schweizer-Nati zu meh Einsätze z'cho als in Italien...und er chund meh zur Geltung...find ich..und au dä SFV söll endlich mal luägä, dass wänn mer scho so guäti Spieler i dä U-Mannschaftä hät, au später mal i dä A-Nati hät und ned anäs andärä Land wieder muäss abgäh und die d'Lorbeeren chönd erntä und mir nur dä Ufwand gha händ...
GÖTTER:IKE,FISCHER,PESCU,TIHINEN,RiRo,GYGI,DZEMAILI,DJURIC,CESAR,NONDA,BARTLETT,CHASSOT,KEITA,PHÖNSI, RAFFA,MEHMEDI,CHERMITI,GAVRA,DRMIC,MS27,CEDI,NEF,BRECHER,MIRLIND,MARCHESANO

Rex Gildo

Beitragvon Rex Gildo » 31.05.04 @ 8:48

Ich fordere N'Kufo. Die CH-Nati braucht einen Vollblutstürmer. Egal was was zwischen Köbi und N'Kufo war. Sie sollen über ihren Schatten springen.

Man kann sich ja streiten ob N'Kufo ein sauberer Typ ist (wahrscheinlich nicht, kenne ihn nicht persönlich). Rein sportlich wär er doch DIE Alternative zu Streller/Thurre.

Wenn wir nur geile Siechen in der Nati wollen, dann müssten die Yakins, Cabanas, Huggel etc. auch zuhause bleiben. Köbi, ruf N'Kufo an!

Luke

Beitragvon Luke » 31.05.04 @ 9:05

Ich bin dafür, dass Köbi einen U21-Spieler nachnominiert. Chiumiento ist zwar kein Vollblutstürmer, aber er könnte die Hakan-Yakin-Rolle übernehmen, falls sich dieser verletzten oder völlig ausser Form sein sollte.

N'Kufo wäre natürlich aufgrund seiner Physis und Position der ideale Streller-Ersatz. Aber ich glaube nicht daran, dass Köbi ihn nachnominiert.
REALITÄT IST DIE ILLUSION, DIE DURCH MANGEL AN ALKOHOL ENTSTEHT.

Blerim_Dzemaili
Beitragvon Blerim_Dzemaili » 31.05.04 @ 11:27

Ich bin immer no für ä Nachnominierung von Chiumento und Vonlanten...und dä Rama sött mer heischickä...
GÖTTER:IKE,FISCHER,PESCU,TIHINEN,RiRo,GYGI,DZEMAILI,DJURIC,CESAR,NONDA,BARTLETT,CHASSOT,KEITA,PHÖNSI, RAFFA,MEHMEDI,CHERMITI,GAVRA,DRMIC,MS27,CEDI,NEF,BRECHER,MIRLIND,MARCHESANO

Zurück zu „Fussball allgemein“