Beitragvon Blerim_Dzemaili » 30.05.04 @ 23:41
Mageta hat geschrieben:Är söll dä Chiumento mitneh, dänn hät er glichzititg än Stürmerersatz und au no än Ersatz, falls dä Yakin mal usfalle sött. Wie isch das jetzt eigentlich mit äm Nationewechsel, wo me neu bis zume gwüsse Alter mache chann? Gaht das au no, wänn mer i dä A-Nati gspielt hät? Dänn suscht isch es ja eher unwahrschinlich, dass dä Chiumento überhaupt spiele wott...
Also, sobald äd Chiumento än Einsatz für A-Nati gha hät, chan er nümä d'Nation wächslä....drum find ich sött dä Köbi ihn unbedingt nur scho wägä däm Grund mitnäh uf Portugal und ihm sägä dass er chan mitcho und unter Druck setztä, will dänn isch d'Chance sicher da, dass er ja chönd sägä und dänn au spielt und dänn heisst's ciao Italia...
Klar, isch äs än Traum für Italien spielä, aber mal ganz ehrlich, au wänn er äs Jahrhundertalent isch, Chance sind grösser, i dä Schweizer-Nati zu meh Einsätze z'cho als in Italien...und er chund meh zur Geltung...find ich..und au dä SFV söll endlich mal luägä, dass wänn mer scho so guäti Spieler i dä U-Mannschaftä hät, au später mal i dä A-Nati hät und ned anäs andärä Land wieder muäss abgäh und die d'Lorbeeren chönd erntä und mir nur dä Ufwand gha händ...
GÖTTER:IKE,FISCHER,PESCU,TIHINEN,RiRo,GYGI,DZEMAILI,DJURIC,CESAR,NONDA,BARTLETT,CHASSOT,KEITA,PHÖNSI, RAFFA,MEHMEDI,CHERMITI,GAVRA,DRMIC,MS27,CEDI,NEF,BRECHER,MIRLIND,MARCHESANO