Raimondi kehrt nicht zurück

Diskussionen zum FCZ
pasci

Beitragvon pasci » 24.05.04 @ 17:59

also ich weiss gar nöd was ihr all mit dem raimondi händ....händer de ächt so toll gfunde? also de isch mier jetzt gar nie ufgfalle. wichtig isch eifach das mer de pallas bhaltet...
und grundsätzlich, wämmer es paar talent usem nachwuchs nahziehnd (wo ja durchus vorhande sind) dänn langet de chlotz au ehner zum es paar gueti usländer oder ev. besserbezahlti ch-spiller iizchaufe.
ooooh...daleeoooh..daleo, daleo, daledaleooooh

Wilco Hellinga

Beitragvon Wilco Hellinga » 24.05.04 @ 18:00

pasci hat geschrieben:also ich weiss gar nöd was ihr all mit dem raimondi händ....händer de ächt so toll gfunde? also de isch mier jetzt gar nie ufgfalle. wichtig isch eifach das mer de pallas bhaltet...
und grundsätzlich, wämmer es paar talent usem nachwuchs nahziehnd (wo ja durchus vorhande sind) dänn langet de chlotz au ehner zum es paar gueti usländer oder ev. besserbezahlti ch-spiller iizchaufe.

ja ich halte vill vom raimondi! er trifft immer wieder und das vorallem mit satte wiitschüss!

yellow

Beitragvon yellow » 24.05.04 @ 18:02

pasci hat geschrieben:also ich weiss gar nöd was ihr all mit dem raimondi händ....händer de ächt so toll gfunde? also de isch mier jetzt gar nie ufgfalle. wichtig isch eifach das mer de pallas bhaltet...

Ist dir Marc Schneider bei seinem ersten Aufenthalt bei uns aufgefallen? Wenn er dir seit seiner Rückkehr nicht aufgefallen ist...
Und Raimondi hat bei Thun eine wirklich starke Saison gespielt. Also ich sähe ihn gerne bei uns, aber nur wenn er will.

pasci

Beitragvon pasci » 24.05.04 @ 18:14

ja ebe so lüüt wie de schneider hani ja au gmeint mit guete nachwuchs! und de dzemaili isch au huere stark! das chunnt scho guet... :o)
ooooh...daleeoooh..daleo, daleo, daledaleooooh

Zurück zu „Fussball Club Zürich“