Zuschaueraufmarsch

Diskussionen zum FCZ
Kampfsau

Beitragvon Kampfsau » 24.11.03 @ 11:45

Ich reagiere eifach, wil michs nervt, wänn me seit, die richtige Fans sind i de Kurve und so Züg...
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".

züri-latino
Roberto I rey de España

Beitragvon züri-latino » 24.11.03 @ 11:52

genau...mir zahlet genau so itritt (sogar meh) als die i de kurve... und reget euis genau so uff !! ;-))

hoffentli lisst das de keller und denkt: dene hünd zeig ich gege thun und spiele super!! denn chönds mich nur no lobe im forum!! ;-)

Panchito

Beitragvon Panchito » 24.11.03 @ 11:58

hät doch gar niemert gseit sitzplatz-fans seget die schlechtere fans. aber es hät eifach sehr wenig gha uf dä sitzplätz geschter. die wo dete gsi sind und gstande oder gsässä sind, sind sicher nöd betroffe gsi vo dem was dä stu gschriibä hät....
aber d'südkurve isch würklich geil gfüllt, fängs i jedem match.

Elim13

Beitragvon Elim13 » 24.11.03 @ 11:59

Das i geschter nöd am Match gsi bin hät sin Grund (s. Signatur).

Ich weiss es isch nöd en guete Ischtig als erschts Posting ines Forum....aber ich has emal müesse loswerde (nöd, dassi abergläubisch bin oder so...)
Aussersihl oder Altstetten?
Wollen Sie eine solche Scheiz?

Deepblue
Beitragvon Deepblue » 24.11.03 @ 12:06

Fallt mer nüt uf, ich war da ich war da da da ;) wie immer in dieser Saison, bin stolz auf mich, ganze 4 spieler verpasst (2 cup, 2 Liga)... hehe

Aber was meinst du damit, das diese teams nichts in dieser liga zu suchen haben? was wäre dann der FCZ? ;) welche beweggründe?
Ich arbeite so geheim, dass ich selber nicht weiß was ich tue.
Wenn etwas im Leben sicher ist, dann das, dass wir alle nicht lebend rauskommen
oder vielleicht doch nicht? https://www.youtube.com/watch?v=ZAz1GutJGbg

Éire

Beitragvon Éire » 24.11.03 @ 12:22

Deepblue hat geschrieben:Fallt mer nüt uf, ich war da ich war da da da ;) wie immer in dieser Saison, bin stolz auf mich, ganze 4 spieler verpasst (2 cup, 2 Liga)... hehe

Aber was meinst du damit, das diese teams nichts in dieser liga zu suchen haben? was wäre dann der FCZ? ;) welche beweggründe?

Ich glaube er geht einfach nicht an die Spiele, wenn er spürt, dass der FCZ gewinnt... ;)

chko
Beitragvon chko » 24.11.03 @ 12:48

"FC Züüüüri ole ole, Wescht-Tribüüünä das sind miär allei" ***Sing***

Hey Weschttribünä isch absolut dä Oberhammer.

1. s'Ticket choschted huärä viel. 40Fr.!!! Also rein Ticketmässig unterschtützed miär dä FCZ pro Match 2xmeh als Iär Stehplätzler. :-)

2. Bim Igang grabsched eim nöd irgend en Security an Sack.

3. Besseri Schpielübersicht. (Thema offside usw.)

4. Mer gsehnd eusi Choreos und Pyro's usw, ganz geil!!!

5. Dä Altersschnitt vo dä Westtribünä isch öppä 87-i und ca. 13% vo allnä Bsuächer verstönd öppis vo Fuässball. Isch also sehr amüsant, Comedy-Pegel ganz obä. Di ältischtä Fans sind glaub sogar Gründigs-Mitgleider vom FCZ :-).

6. Flachpass isch ganz nöch. Chasch immer wieder Kafi-Lutz nachschub go hollä.

Tja das wärs mal mit dä Vorteil. D Nachteil zell i mal nöd uf, susch wird s'Posting no z'lang.

Anyway, Westtribünä rules und isch absolut Kult.
Bald chammer bi miär di neuä Westtribünäschals beschtellä. Oleeeeeeeeee!!!!
http://www.efzezet.ch
..-. -.-. --.. ..-. --- .-. . ...- . .-.

Zurück zu „Fussball Club Zürich“