Beitragvon Mr. Pink » 02.12.03 @ 14:58
tja, denn schrieb ich au mal mini bisher churzi FCZ gschicht da inne!
also, min Vater isch scho immer en GC Fan gsi, min Brüeder isch dadurch au GC Fan worde, aber ich bin scho immer dä trötzler gsi und au dur dä Ifluss vu mim Göti (scho sit jahre FCZ Fan) han ich mich gäge dä schädlichi GC Ifluss gwehrt. Ich bin dänn eigentlich niä Fuessballfan worde, han mi nur für Hockey interessiert, doch au das hät ufghört wo sich wäge GC alles i dä NLA gänderet hät (ZSC nöd 8te ändi Quali? das dörf doch nöd si)!
Und will sich mir zu dere Ziit i dä Sek grad en neue Kollegechreis erschlosse hät, wo FCZ Fan gsi isch, han ich dänkt ich düchi di fehlendi Hockeybegeischterig mit Fuessball kompensiere! Bin dänn zwei drü Jahr nur d'Derbys gu luege. Letscht jahr bini praktisch all Heimspiel gu luege, und diä Saison versuechi au all Uswärtsmatch gu luege!
Und letscht Saison hämmer denn ja au entschlosse ois echli z'organisiere und ois en chline Fanclub zgründe, also en neue Epoche i mim FCZ Läbe azfangä!
PS: Min Brüeder hät sich au vu GCn losgrisse und chunt mitlerwile au jedes FCZ Heimspiel gu luege.