BOYKOTT in Luzern vor dem Stadion! AUF JETZT

Diskussionen zum FCZ
Zwasli
Beitragvon Zwasli » 12.07.06 @ 7:55

bboris hat geschrieben:
Warrior777 hat geschrieben:Das ganze Theater s isch eifach lächerlich und nur no trurig irgendwie....händ ers nonig gmärkt, sie wännd luschtigi, sponsoreschwingendi Eventbsuecher..wo Sponsoreaktione vorem Match no cool findet und nachem Match und eis zwei Bierli, brav wieder hei gönnd..sie Natifans, die sind au eso..

All die Massnahme bedütet de Untergang vo de Südkurve we sie jetzt isch..sie wänd das nümm eso, wills das schlächt chönnd kontrolliere und's mängisch usartet..

BIG BROTHER IS WATCHING YOU!

WEHRE MER EUS...hans leider tüf i mir inne s Gfühl dass es langfrischtig doch eso chunnd we sie wänd....

Aber ebe...mer wärded alli d Meischtersaison nie vergesse...wahrschinnlich isch das de Höhepunkt i so villne Fanlabe..

Hoffe ich gsehn das ganze z pessimistisch..bekanntlich stirbt ja d Hoffnig z'letscht....

muääni dir zue stimme sie wend eifach fans wo mit azug chömed schön sponsore aluägä klatsched wens goal git und den ihri gümpilis trinked und nachem match schön in mercedes hocked und hei gönd uswerds spiel isch doch egal det gönd nurno 200-500 fans MIT azug naja
finds schad das so wit muän cho

jo das isch leider so... beschts bischpil isch ja redbull... im SPORT magazin hets mal en intressante artikel über die gha und wiet fans für en sponsor übergange worde sind...

doch mir DÖRFET das NID zuäla... und mer münd hoffe!! Wieter renne wieter kämpfe...
Die Zukunft ist als Raum der Möglichkeit, der Raum unserer Freiheit.

gelbeseite
ADMIN

Beitragvon gelbeseite » 12.07.06 @ 9:30

...lüüt im azung wo es cüpli trinked isch sind ned eusi problem.. ohni de 50er, 1000er club oder businessclub/ whatever gäbtis wohl kein fcz wie mir ihn kenned. die wo fcz-"fan" sind, sind meistens mit ihm gross worde.. mir gahts uf jede fall eso.

ich gsehne s feindbild vielmeh in form vom sfv, ich glaube ned dass de sven hotz irgend eini vo dene massnahme würklich begrüesst, aber au er bliibt nume en einzige mensch.
Suedkurvler hat geschrieben:Ich habe gehört, dass FCZ-Hooligans morgen Abend an die Hombrechtiker Chilbi gehen, um dort gegen Rechtsradikale zu "schlegle".
Vielleicht ist es ja auch nur ein Gerücht.
Wer weiss mehr?

bboris
Beitragvon bboris » 12.07.06 @ 9:42

Zwasli hat geschrieben:
bboris hat geschrieben:
Warrior777 hat geschrieben:Das ganze Theater s isch eifach lächerlich und nur no trurig irgendwie....händ ers nonig gmärkt, sie wännd luschtigi, sponsoreschwingendi Eventbsuecher..wo Sponsoreaktione vorem Match no cool findet und nachem Match und eis zwei Bierli, brav wieder hei gönnd..sie Natifans, die sind au eso..

All die Massnahme bedütet de Untergang vo de Südkurve we sie jetzt isch..sie wänd das nümm eso, wills das schlächt chönnd kontrolliere und's mängisch usartet..

BIG BROTHER IS WATCHING YOU!

WEHRE MER EUS...hans leider tüf i mir inne s Gfühl dass es langfrischtig doch eso chunnd we sie wänd....

Aber ebe...mer wärded alli d Meischtersaison nie vergesse...wahrschinnlich isch das de Höhepunkt i so villne Fanlabe..

Hoffe ich gsehn das ganze z pessimistisch..bekanntlich stirbt ja d Hoffnig z'letscht....

muääni dir zue stimme sie wend eifach fans wo mit azug chömed schön sponsore aluägä klatsched wens goal git und den ihri gümpilis trinked und nachem match schön in mercedes hocked und hei gönd uswerds spiel isch doch egal det gönd nurno 200-500 fans MIT azug naja
finds schad das so wit muän cho

jo das isch leider so... beschts bischpil isch ja redbull... im SPORT magazin hets mal en intressante artikel über die gha und wiet fans für en sponsor übergange worde sind...

doch mir DÖRFET das NID zuäla... und mer münd hoffe!! Wieter renne wieter kämpfe...

ja das isch so mir mönd degege akämpfe aber das machemer ja mit dere aktion am 19te.

ghettokrieger
Beitragvon ghettokrieger » 12.07.06 @ 9:51

also ich weiss wirklich nicht mehr weiter, oder ich versteh die schweizer fussballwelt nicht mehr.
wie kann sich der schweizer fussball diesen fanschwund leisten?
ich meine damit, der schweizer fussball ist ja eh schon äusserst schwach besucht.
die einizgen die regelmässig an die spielen gehen, auch spiele gegen teams wie schaffhausen, xamax und so, sind eben genau diese fans, die man nun aus den stadien ausschliessen will.

naja. spätestens wenn die stadionkulissen überall so wie bei yb oder genf aussehen, oder wie der letzgrund noch vor 4 jahren ausgesehen hat,
dann werden sie merken, dass ohne uns nichts geht und cüplischlürfers alleine ein stadion nicht füllen können.

K4

SENZA PADRONI

Beitragvon K4 » 12.07.06 @ 11:03

NON CI AVRETE MAI!!!

LIBERTA' X GLI ULTRA'!!

Demokrit

Beitragvon Demokrit » 12.07.06 @ 11:21

@gelbeseiten

richtig!
Die Kritik an anderen hat noch keinem die eigene Leistung erspart. Noël Coward, britischer Dramatiker (1899 - 1973)

Ensis

Beitragvon Ensis » 14.07.06 @ 8:00

ghettokrieger hat geschrieben:also ich weiss wirklich nicht mehr weiter, oder ich versteh die schweizer fussballwelt nicht mehr.
wie kann sich der schweizer fussball diesen fanschwund leisten?
ich meine damit, der schweizer fussball ist ja eh schon äusserst schwach besucht.
die einizgen die regelmässig an die spielen gehen, auch spiele gegen teams wie schaffhausen, xamax und so, sind eben genau diese fans, die man nun aus den stadien ausschliessen will.

naja. spätestens wenn die stadionkulissen überall so wie bei yb oder genf aussehen, oder wie der letzgrund noch vor 4 jahren ausgesehen hat,
dann werden sie merken, dass ohne uns nichts geht und cüplischlürfers alleine ein stadion nicht füllen können.

Lieber keine Fans, als eine Horde von gewaltbereiten Chaoten. Und übrigens das Geleier von "ohne uns geht nichts" geht mir langsam aber sicher auf den Senkel. Schön, wenn es eine stimmungsvolle Kulisse hat, aber es geht schlicht und einfach auch ohne.
Und wer der Ansicht ist, dass er als Fan derart unverzichtbar sei, dass ihm der FCZ womöglich in absehbarer Zukunft noch Lohn bezahlen müsse, soll doch bitte aufhören, ungesunde Substanzen zu konsumieren, und irgendwann wieder runterkommen...

Zurück zu „Fussball Club Zürich“