bboris hat geschrieben:Warrior777 hat geschrieben:Das ganze Theater s isch eifach lächerlich und nur no trurig irgendwie....händ ers nonig gmärkt, sie wännd luschtigi, sponsoreschwingendi Eventbsuecher..wo Sponsoreaktione vorem Match no cool findet und nachem Match und eis zwei Bierli, brav wieder hei gönnd..sie Natifans, die sind au eso..
All die Massnahme bedütet de Untergang vo de Südkurve we sie jetzt isch..sie wänd das nümm eso, wills das schlächt chönnd kontrolliere und's mängisch usartet..
BIG BROTHER IS WATCHING YOU!
WEHRE MER EUS...hans leider tüf i mir inne s Gfühl dass es langfrischtig doch eso chunnd we sie wänd....
Aber ebe...mer wärded alli d Meischtersaison nie vergesse...wahrschinnlich isch das de Höhepunkt i so villne Fanlabe..
Hoffe ich gsehn das ganze z pessimistisch..bekanntlich stirbt ja d Hoffnig z'letscht....
muääni dir zue stimme sie wend eifach fans wo mit azug chömed schön sponsore aluägä klatsched wens goal git und den ihri gümpilis trinked und nachem match schön in mercedes hocked und hei gönd uswerds spiel isch doch egal det gönd nurno 200-500 fans MIT azug naja
finds schad das so wit muän cho
jo das isch leider so... beschts bischpil isch ja redbull... im SPORT magazin hets mal en intressante artikel über die gha und wiet fans für en sponsor übergange worde sind...
doch mir DÖRFET das NID zuäla... und mer münd hoffe!! Wieter renne wieter kämpfe...