BOYKOTT in Luzern vor dem Stadion! AUF JETZT

Diskussionen zum FCZ
Obi84
Beitragvon Obi84 » 11.07.06 @ 16:16

Kobayashi hat geschrieben:Vollgeil! Pro 50 Fans ein Fanbetreuer, da brauchts dann viele Kuszkis...

ja und glaubsch ja sälber nöd, dass d Fanbetreuer gratis chömed go schaffe...
Hattrick macht süchtig!

Zwasli
Beitragvon Zwasli » 11.07.06 @ 18:34

das gantze system ist einfach nur blöde. und ich kann den vereinen schon fast versprechen das wenn sie es wirklich voll durzihen sie kaum an einem spiel das stadion ausverkauft haben.
Die Zukunft ist als Raum der Möglichkeit, der Raum unserer Freiheit.

El_Pibe
Beitragvon El_Pibe » 11.07.06 @ 19:01

zum glück sind eusi schwiizer stadie so voll damitmer sich so öppis chan überlege...also die 200'000 lüüt wo amigs im letzi händ welle go match luege, drum chamer so öbbis ja locker mache....

wa wötsch mache? gäg d'bürostuhel wärmer (nüt gäg die wo au sonen job händ und under üs fans läbed) chamer ja leider au nix amche...die händ mal en kluge ifall und mir liided drunder

Ruedi

Beitragvon Ruedi » 11.07.06 @ 19:16

köbi hat geschrieben:Die weiteren Neuerungen betreffen vor allem den Sicherheitsdienst und die Fanbetreuung. Pro 50 Fans müssen mindestens eine Sicherheitsperson und ein Fanbetreuer dabei sein.

viellicht müend mir dänn au na handschelle alege.... sganze wird langsam pienlich....

Warrior777

Beitragvon Warrior777 » 11.07.06 @ 19:19

Das ganze Theater s isch eifach lächerlich und nur no trurig irgendwie....händ ers nonig gmärkt, sie wännd luschtigi, sponsoreschwingendi Eventbsuecher..wo Sponsoreaktione vorem Match no cool findet und nachem Match und eis zwei Bierli, brav wieder hei gönnd..sie Natifans, die sind au eso..

All die Massnahme bedütet de Untergang vo de Südkurve we sie jetzt isch..sie wänd das nümm eso, wills das schlächt chönnd kontrolliere und's mängisch usartet..

BIG BROTHER IS WATCHING YOU!

WEHRE MER EUS...hans leider tüf i mir inne s Gfühl dass es langfrischtig doch eso chunnd we sie wänd....

Aber ebe...mer wärded alli d Meischtersaison nie vergesse...wahrschinnlich isch das de Höhepunkt i so villne Fanlabe..

Hoffe ich gsehn das ganze z pessimistisch..bekanntlich stirbt ja d Hoffnig z'letscht....
Züri - susch gar nüt..

Obi84
Beitragvon Obi84 » 11.07.06 @ 20:48

Warrior777 hat geschrieben:...hans leider tüf i mir inne s Gfühl dass es langfrischtig doch eso chunnd we sie wänd....

genau so därfemer nöd dänke... bi mier stirbt d Hoffnig z letscht und ich hoffe mier bringed gege Luzern en Stai is Rolle... als Atriib für anderi Schwiizer Fan-Kurve!

Genau e Südkurve isch doch so wichtig für jede Fuessball-Match...!!!
Hattrick macht süchtig!

bboris
Beitragvon bboris » 11.07.06 @ 23:13

Warrior777 hat geschrieben:Das ganze Theater s isch eifach lächerlich und nur no trurig irgendwie....händ ers nonig gmärkt, sie wännd luschtigi, sponsoreschwingendi Eventbsuecher..wo Sponsoreaktione vorem Match no cool findet und nachem Match und eis zwei Bierli, brav wieder hei gönnd..sie Natifans, die sind au eso..

All die Massnahme bedütet de Untergang vo de Südkurve we sie jetzt isch..sie wänd das nümm eso, wills das schlächt chönnd kontrolliere und's mängisch usartet..

BIG BROTHER IS WATCHING YOU!

WEHRE MER EUS...hans leider tüf i mir inne s Gfühl dass es langfrischtig doch eso chunnd we sie wänd....

Aber ebe...mer wärded alli d Meischtersaison nie vergesse...wahrschinnlich isch das de Höhepunkt i so villne Fanlabe..

Hoffe ich gsehn das ganze z pessimistisch..bekanntlich stirbt ja d Hoffnig z'letscht....

muääni dir zue stimme sie wend eifach fans wo mit azug chömed schön sponsore aluägä klatsched wens goal git und den ihri gümpilis trinked und nachem match schön in mercedes hocked und hei gönd uswerds spiel isch doch egal det gönd nurno 200-500 fans MIT azug naja
finds schad das so wit muän cho

Zurück zu „Fussball Club Zürich“