FCB - FCZ

Diskussionen zum FCZ
Kamel

Beitragvon Kamel » 08.05.06 @ 18:59

tamminamal jetzt hock i immer no da. fertig jetzt!

dinimama

Beitragvon dinimama » 08.05.06 @ 19:01

nei hey jung chillet emolle echli....geili choreo ka im letschte spiel im letzi...aber wieso machetz ihr nie emarsch durch basel das wird emolle nötig langsam....

absolut e

Beitragvon absolut e » 08.05.06 @ 20:10

aso ich wais nid wiä das in basel isch, aber wän ich zunärä fängmainschaft wet ghörä, dän machts sich nöd würkli guät wäni imä andärä forum umägeischtärä und nu bullshit usäloh!

wänd so witer machsch, dän wänd di bald nidämol dbasler me...
EIMOL DAHAI-FLACHPASS EIFACH, BITTE...

stuburg

super

Beitragvon stuburg » 08.05.06 @ 20:19

wär mega gern spiel i de flapi go luge aber ne ,wäge so idiote ca mer nöd stuburg

NummeZH

Beitragvon NummeZH » 08.05.06 @ 20:23

Nomal en bisler....Was isch denn los?? Zvil chemie umme im Biselforum?
JoeW hat geschrieben: Aber FCZ war geil, wir haben es genossen, Bier getrunken, Wurst gegessen und die zürische Mädel am Zürichsee bermerkt.

Mark

Beitragvon Mark » 09.05.06 @ 12:54

dinimama

Verfasst am: 08.05.06 @ 18:46

--------------------------------------------------------------------------------
auf jetzte kömmet ihr scheiss pissers ihr händ doch nur angscht das mir euch in grund und bode hauet ihr sind so scheisse feig...ahjo stimmt ihr sind zürcher das entschuldigt jo alles.... kömmet und stellet euch wie richtigi männer oder sind ihr nur scheiss kuddene????????????? HASS UND TOD DEM FCZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dein Nickname.....Nomen est OMEN...denn DEINE Mamma vermisst dich sicher schon! Brich ihr doch nicht immer wieder das Herz! Geh nach Hause, bind Dir Dein Lätchen um und iss brav Dein Miluppa Breili! Heute gibts feines Rüebli-Härdöpfel...mhmhmhh...feinifeini.....gutiguti.

PS: Wir hauen keine Kinder! Sowas tut man nicht!
Kampagne Clayton zum FCZ :-))

nuMarc

Beitragvon nuMarc » 09.05.06 @ 14:46

dinimama hat geschrieben:auf jetzte kömmet ihr scheiss pissers ihr händ doch nur angscht das mir euch in grund und bode hauet ihr sind so scheisse feig...ahjo stimmt ihr sind zürcher das entschuldigt jo alles.... kömmet und stellet euch wie richtigi männer oder sind ihr nur scheiss kuddene????????????? HASS UND TOD DEM FCZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jöööööööö *muah ha ha haaaaaaaa*
Gigi Oeri isch än Maa, das schwöri!

Zurück zu „Fussball Club Zürich“