Ich bin Basler

Diskussionen zum FCZ
madlaina

Beitragvon madlaina » 05.04.03 @ 13:37

jacque hat geschrieben:Ganz genau...
Merkt mer da denn so guet?
Aber dHauptsach esch dasmer ned Aarau Fan send sondern ZüRI!!!!!!!!!!!!
Schisst eus mega a dassmer am Sonntig ned chönd cho luege:-(
Hend selber Landhockey Mätch...
Schöne Obe allne zäme!!!!!

ja sicher ghört me das guet! vor allem eues "ned"... =)

FcBfreak

Beitragvon FcBfreak » 05.04.03 @ 15:33

Bin dr einzig wo do gege so Fanfründschafte bi???
Es passiere scho viele schlimmi Sache im Moment im Schwizerfuessball.. wege Sitzplatz, Pyro verbot und so witer...
Und jetzt wänd ihr au no mit de gegnerische Fans go Bier trinke nachem Match??? sorry aber das begriff ich eifach nid!!!

Ghört das nid zum Fuessball dass sich die gegnerische Fans scho fast "hasse"...??
Luegsch 90 min. ä extrem hart gführts Spiel, z Publikum got voll mit.. dr gegener wird 90 min. lang provoziert... die eigeni Mannschaft 100% unterstütz.. und den sölsch mit em gegner nach em Match no es Bier go trinke..??
es het scho spiel go do hätt ich jedem gegnerischem Fan eins in dfressi ghaue wen er nume ei blöde bemerkig gmacht hät, wül ich so greizt bi gsi..

Züri het gstunke, stink immer no und wird au immer stinke!!!!

150% gege Fanfründschafte!!!

Es git nume Basel und nüt anderes!!!!

Born to be a Basler!!!!!!!!!!!
PRO STIMMUNGSBOYKOTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Massimaniac

Beitragvon Massimaniac » 05.04.03 @ 16:09

quod erat demonstrandum - oder, falls das nid in di spatzehirn, wo dr womöglich eine us dinere schädeldecki prüglet het bim letschte match, inegoht, heisst das sovill wie: "ebbe". genau wäge so vollweiche wie dir müen sich lüt wie-n-ich, wo scho sit johre (vermuetlich sit denn, wo sich dini eltere no nid emoll entschlosse hän di ins heim z geh) an jede match göhn, vo andere vollweiche provoziere, apöble und arämple loh, will irgendesone idiot wie du widr emoll unsere ruef zementiert het. bravo. es bruucht drei, nai was sagi, 5 vo euch, denn kömmet er zämme uf dr IQ vonere geranie, wenns hochkunnt.

amen

p.s.: s einzig schlimmi, wo momentan im schwizer fuessball passiert, das bisch du.

edith
Mutter der Südkurve

Beitragvon edith » 05.04.03 @ 17:46

weisch du was du bisch scho gnueg gschraft.Du bisch en BASLERDEPP

DerkalteTod

Beitragvon DerkalteTod » 05.04.03 @ 17:46

Massimaniac hat geschrieben:quod erat demonstrandum - oder, falls das nid in di spatzehirn, wo dr womöglich eine us dinere schädeldecki prüglet het bim letschte match, inegoht, heisst das sovill wie: "ebbe". genau wäge so vollweiche wie dir müen sich lüt wie-n-ich, wo scho sit johre (vermuetlich sit denn, wo sich dini eltere no nid emoll entschlosse hän di ins heim z geh) an jede match göhn, vo andere vollweiche provoziere, apöble und arämple loh, will irgendesone idiot wie du widr emoll unsere ruef zementiert het. bravo. es bruucht drei, nai was sagi, 5 vo euch, denn kömmet er zämme uf dr IQ vonere geranie, wenns hochkunnt.

amen

p.s.: s einzig schlimmi, wo momentan im schwizer fuessball passiert, das bisch du.

PS : Wenn man den überlegenen Superheld spielt, sollte man nicht gleich bei der ersten anderen Meinung so hoffnungslos primitiv werden. Ist ja schön, dass du in Zürich Freunde suchst, aber wenn ich mir die Art und Weise dieses Postings so anschaue, frage ich mich, ob du nicht doch auf der anderen Geleiseseite suchen solltest. Aber was schreibe ich denn da, du gehörst zu den Locals, der Basler Fanadel. Heil den Locals...
Tod, alter Freund,
komm her zu mir,
denn sag' doch selbst:
Was soll ich hier?

Du hast schon einmal
mich verschmäht
und noch mehr Angst
dabei gesät.

Doch jetzt endlich
komm und vollende,
was du begannst;
reich' mir die Hände!

FcBfreak

Beitragvon FcBfreak » 05.04.03 @ 18:23

Massimaniac hat geschrieben:quod erat demonstrandum - oder, falls das nid in di spatzehirn, wo dr womöglich eine us dinere schädeldecki prüglet het bim letschte match, inegoht, heisst das sovill wie: "ebbe". genau wäge so vollweiche wie dir müen sich lüt wie-n-ich, wo scho sit johre (vermuetlich sit denn, wo sich dini eltere no nid emoll entschlosse hän di ins heim z geh) an jede match göhn, vo andere vollweiche provoziere, apöble und arämple loh, will irgendesone idiot wie du widr emoll unsere ruef zementiert het. bravo. es bruucht drei, nai was sagi, 5 vo euch, denn kömmet er zämme uf dr IQ vonere geranie, wenns hochkunnt.

amen

Wenn du würklich scho so lang drbi bisch wie de seisch söttisch au wüsse dass die Idiote(wiese du betitlisch) scho sehr lang git...
und früner Sache abgannge sind wo hüt ä Joor Geisterspiel würd betüte!!!
Sagehafti Pyroaktione... die ganzi MK igraucht... und nach em Match regelmässigi Usschritige...
aber sit neustem isch jo jede 0815 Bürger FcB-Fans und die wänd halt so bösi Sache nid im Stadion und meine si chöne jetzt alles ändere und schreie immer nett use use wen ä Fackle abgloh wird... DAS KOTZ MI A!!!!!!

DerkalteTod hat geschrieben:Aber was schreibe ich denn da, du gehörst zu den Locals, der Basler Fanadel. Heil den Locals...

Wieso überrascht mi das nid??
PRO STIMMUNGSBOYKOTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Massimaniac

Beitragvon Massimaniac » 05.04.03 @ 18:35

@sensemann

1. gehöre ich nicht zu den locals
2. warum streckst du die hände nicht noch ein bisschen weiter aus?

Zurück zu „Fussball Club Zürich“