Massimaniac hat geschrieben:quod erat demonstrandum - oder, falls das nid in di spatzehirn, wo dr womöglich eine us dinere schädeldecki prüglet het bim letschte match, inegoht, heisst das sovill wie: "ebbe". genau wäge so vollweiche wie dir müen sich lüt wie-n-ich, wo scho sit johre (vermuetlich sit denn, wo sich dini eltere no nid emoll entschlosse hän di ins heim z geh) an jede match göhn, vo andere vollweiche provoziere, apöble und arämple loh, will irgendesone idiot wie du widr emoll unsere ruef zementiert het. bravo. es bruucht drei, nai was sagi, 5 vo euch, denn kömmet er zämme uf dr IQ vonere geranie, wenns hochkunnt.
amen
p.s.: s einzig schlimmi, wo momentan im schwizer fuessball passiert, das bisch du.
Wenn du würklich scho so lang drbi bisch wie de seisch söttisch au wüsse dass die Idiote(wiese du betitlisch) scho sehr lang git...
und früner Sache abgannge sind wo hüt ä Joor Geisterspiel würd betüte!!!
Sagehafti Pyroaktione... die ganzi MK igraucht... und nach em Match regelmässigi Usschritige...
aber sit neustem isch jo jede 0815 Bürger FcB-Fans und die wänd halt so bösi Sache nid im Stadion und meine si chöne jetzt alles ändere und schreie immer nett use use wen ä Fackle abgloh wird... DAS KOTZ MI A!!!!!!
DerkalteTod hat geschrieben:Aber was schreibe ich denn da, du gehörst zu den Locals, der Basler Fanadel. Heil den Locals...
Wieso überrascht mi das nid??