Kampftrinker hat geschrieben:Kamel hat geschrieben:Kampftrinker hat geschrieben:Mandingo hat geschrieben:Kampftrinker hat geschrieben:Langsam aber sicher frage ich mir,welcher Zugvogel euch ins Hirn gschissen hat; Wenn ihr euch so über den Blick aufregt, wiso seit ihr dann so beschränkt und lest ihn??? Aber sonst noch alles okay bei euch???
Oh da verteidigt jemand sein Produkt. :-)
Ich überfliege den Sportteil des Blicks täglich, genauso wie den Sportteil des Tagis. Darf ich den Blick trotzdem Scheisse finden? Wär echt nett von dir.
Du darfst scheisse finden, was du willst, jedoch frage ich mich langsam ab der Logik einzelner User, wenn ich dies hier so lese.......
Cheers
was lauft? de artikel isch öppe drü mal postet worde, nur i dem forum. da muess niemerd de blick läse...
komische siäch
Junge, halt di drus wennd ned weisch um was dasses gaht. Diejenige wos betrifft,wüsseds scho also Schnauze tief......
Kamel hat geschrieben:Kampftrinker hat geschrieben:Kamel hat geschrieben:Kampftrinker hat geschrieben:Mandingo hat geschrieben:Kampftrinker hat geschrieben:Langsam aber sicher frage ich mir,welcher Zugvogel euch ins Hirn gschissen hat; Wenn ihr euch so über den Blick aufregt, wiso seit ihr dann so beschränkt und lest ihn??? Aber sonst noch alles okay bei euch???
Oh da verteidigt jemand sein Produkt. :-)
Ich überfliege den Sportteil des Blicks täglich, genauso wie den Sportteil des Tagis. Darf ich den Blick trotzdem Scheisse finden? Wär echt nett von dir.
Du darfst scheisse finden, was du willst, jedoch frage ich mich langsam ab der Logik einzelner User, wenn ich dies hier so lese.......
Cheers
was lauft? de artikel isch öppe drü mal postet worde, nur i dem forum. da muess niemerd de blick läse...
komische siäch
Junge, halt di drus wennd ned weisch um was dasses gaht. Diejenige wos betrifft,wüsseds scho also Schnauze tief......
obala, en insider!
spätzli, dass isch es forum wo doch no es par lüüt mitläsed. guet mängisch frögd mer sich scho öb alles de glich isch.
aber wänd dich da wetsch mitteile, dänn mach das doch bitte so, dass mer dich au verstaht. wän du dusch verallgemeinere (euch), dänn fühlt sich au d allgemeinheit aagschproche. wän du dini vermuetig nöd dusch begründe, dänn wird diä hinterfröged, das sött en normale prozäss vo de informationsverarbeitig si.
communication is live!
ps: das du bim blick schafsch, chönt mer no guet vorstellä.
Florian hat geschrieben:ChrigiS hat geschrieben:Laut Blick wurde Keita festgenommen nachdem er nach einem, wie die Polizei sagt, stoppvergehen hätte kontrolliert werden müssen (Fahrzeug/Lenkerausweis) und er sich geweigert habe. Keita spricht von Rassismus. Die Polizei von "Hinderung einer Amtshandlung."
Ach ja und er verpasste das Mittwochtraining.
Also schlussendlich so harmlos wie praktisch jede Blick-Titelstory?!?
Zurück zu „Fussball Club Zürich“
Mitglieder in diesem Forum: chiiswaerch, devante, Dodi_8424, flöru_burki, I896FCZ, johnny, kramer, Siscos, SO für ZH, SpeckieZH, spitzkicker, Ujfalushi, Zizou96, zuerchergoalie und 348 Gäste