FC St. Gallen - FC Zürich

Diskussionen zum FCZ
Dave

Beitragvon Dave » 17.07.05 @ 10:41

Wieso fängt hier wieder dieser verdammte Kindergarten an? Taini hat übrigens schon 3 Penaltys rausgefischt, einer ging an die Latte (3 mal gegen Güllen und einmal gegen Thun). Soviel zu dem Thema. Ein guter Torhüter ist er deswegen noch längst nicht. Hoffe er kann seine Anzahl Flops im erträglichen Masse halten.
"Wenn jemand sagt, der FCZ sei kein Spitzenclub, habe ich Mühe, weiter zu diskutieren."
Ancillo Canepa

Habasch

Beitragvon Habasch » 17.07.05 @ 10:55

Florian hat geschrieben:
silversurfer04 hat geschrieben:scho 88. min

Wenn mer na de usglich bechömet, denn schribi am favre es mail was er für en holzchopf isch....
Super, dzemaili rot.... scho im 1. spiel

So Type wie du reged mich tierisch uf: immer wänns schlächt lauft liets am Favre und suscht natürlich nöd... *kotz*

ohni spiel live zgseh ha so scheisse uselah isch eifach nur erbärmlich sorry...
solche unqualifizierten beiträge, da kommt mir die galle hoch.............
ohne schon in eine allzugrosse euphorie zu verfallen, das spiel gestern hat mir ausgezeichnet gefallen... di jorio verdient die höchstnote, unglaublich wieviele schon verlorengeglaubte bälle der noch geholt hat... hoffen wir, dass seine frühform anhält....
dannggä ad olmastadt für di drüüü pünkt;-)

Blerim_Dzemaili
Beitragvon Blerim_Dzemaili » 17.07.05 @ 10:57

Habasch hat geschrieben:
Florian hat geschrieben:

Wenn mer na de usglich bechömet, denn schribi am favre es mail was er für en holzchopf isch....

So Type wie du reged mich tierisch uf: immer wänns schlächt lauft liets am Favre und suscht natürlich nöd... *kotz*

ohni spiel live zgseh ha so scheisse uselah isch eifach nur erbärmlich sorry...
solche unqualifizierten beiträge, da kommt mir die galle hoch.............
ohne schon in eine allzugrosse euphorie zu verfallen, das spiel gestern hat mir ausgezeichnet gefallen... di jorio verdient die höchstnote, unglaublich wieviele schon verlorengeglaubte bälle der noch geholt hat... hoffen wir, dass seine frühform anhält....
dannggä ad olmastadt für di drüüü pünkt;-)

da muäss ich dir recht gäh....

und dzemaili hät gestert au super gspielt....bis er diä rot karte übercho hät....aber dä schiri isch au ä chli än ********....wänn er scho dä dzemaili wegä motzä vom platz stellt hät er minärä meinig nah, scho viel viel fruähner wägä jenschtä chlinä sachä, verstecktä sachä, hands etc.. dä Hassli muässä vom Platz stellä....
GÖTTER:IKE,FISCHER,PESCU,TIHINEN,RiRo,GYGI,DZEMAILI,DJURIC,CESAR,NONDA,BARTLETT,CHASSOT,KEITA,PHÖNSI, RAFFA,MEHMEDI,CHERMITI,GAVRA,DRMIC,MS27,CEDI,NEF,BRECHER,MIRLIND,MARCHESANO

Jerkovic
Beitragvon Jerkovic » 17.07.05 @ 11:02

Daniel_Gygax hat geschrieben:und dzemaili hät gestert au super gspielt....bis er diä rot karte übercho hät....aber dä schiri isch au ä chli än ********....wänn er scho dä dzemaili wegä motzä vom platz stellt hät er minärä meinig nah, scho viel viel fruähner wägä jenschtä chlinä sachä, verstecktä sachä, hands etc.. dä Hassli muässä vom Platz stellä....

Da kann ich Dir nur recht geben, Hassli hätte nicht mehr auf dem Platz stehen dürfen, der Schreibende dieses (kopierten und kurzen... ;-) ) Beitrags sieht es gleich:
http://www.fcz.ch/erste/news/news_detail.aspx?id=2983
"Genau: Wie'd Affe: Scho chratze, bevor's überhaupt biisst."
Forums-Beitrag von Bostero am 28.04.07 @ 17:48 //www.fczforum.ch/phpbb2x/letzigrund-t14688.html

Daniel Jeandupeux

Beitragvon Daniel Jeandupeux » 17.07.05 @ 11:10

Ich sah den Match von der Gegentribüne im Espenmoos und war begeistert. Abgesehen von den Startminuten machte ich mir nie Sorgen um unseren FCZ. Spielerisch waren die St. Galler zu harmlos, die Angriffe ohne jedes Überraschungsmoment.
Herausragend waren für mich bei uns Van Bergen und Di Jorio. Van Bergen war ein souveräner Abwehrchef und Di Jorio auf der für ihn noch etwas ungewohnten rechten Seite kämpferisch sehr stark. Übersicht bewies er im Assist zum freistehenden Cesar und im Vergleich zu Gygax ist er defensiv disziplinierter. Wie er den drohenden St. Galler Ausgleich in den Schlussminuten auf der Linie rettete, war einfach Klasse. Seine Erfahrung und Routine braucht unser junges Team.

silversurfer04
Beitragvon silversurfer04 » 17.07.05 @ 11:14

Florian hat geschrieben:

Sorry das stimmt nöd.... Ich gib selte am Favre d'schuld.... Vellecht ischs au gsi dasi so nervös gsi bi vorem PC! Es hett mi gnärvt das de FCZ churz vor de nachspilziit so fest zruggange isch und das de Favre si nöd fürekomandiert hed will ich ha scho paar spiel gse wommer eifach unnötig de usglich becho hend.
Sorry dasi so übertribe gschribe ha....
EINE STADT!! EIN VEREIN!!

Jerkovic
Beitragvon Jerkovic » 17.07.05 @ 12:11

silversurfer04 hat geschrieben:das de Favre si nöd fürekomandiert hed

Das ist natürlich Quatsch im Quadrat. Der gute hat selten so gefuchtelt und geschrauen an der Seitenlinie
"Genau: Wie'd Affe: Scho chratze, bevor's überhaupt biisst."

Forums-Beitrag von Bostero am 28.04.07 @ 17:48 //www.fczforum.ch/phpbb2x/letzigrund-t14688.html

Zurück zu „Fussball Club Zürich“