Beitragvon batasuna » 18.05.05 @ 1:21
all ihr pisser wo nüd gschiders ztue gha händ als es paar minute / stund nachem match so scheiss go inä schribä => fressi zue! hettet lieber geschter chli mitgsunge... sprüch wie "ich hän ja gsunge, uuuu fescht sogar" chönder eu i dhaar schmiere... trurig isch einzig und allei euri stummheit gsi, aber däfür händer ä errektion übercho wo geg basel und gc gsunge worde isch... (wär ja scheiss egal het dä rescht gstumme, aber ebe, warum für dä fcz singä wenn mer geg gc oder basel singä chan)... komplekshüfä... en platzsturm isch snormalschte uf dä welt nacheme erfolg, wenns eu nöd passt, luegets im fernseh und gebet rueh! wenn er rueh wänd und ä tütä popcorn frässä, denn gönd is theater...
aber sobalds mal wieder ä "schöni choreo" git, dänn isch die "südkurve" eifach nur wunderbar und ifallsrich... aber dä geduldsfade rist bald, wartets ab...
ich weiss ächt nöd was besser isch... en guete fcz, wo öpis erreicht, dafür tusigi vo "schlaue" sesselfuzer, hobbyfans und ich-bin-krass-rüäfer sini ahänger nenne dörf, oder en fcz wo amigs knapp nöd i die zweit liga abstiegt, dafür aber uf die ewigs gliche idiote wo a fascht jede match tschumplet und jedesmal mitere heisere stimm hei gönd zehlä chan...
ajajajajaj, armi sieche...
jetzt chönder mich vo mier us banne, danke...